גדעון סער בכנס פעילים: "ללא שינוי - נעביר את השלטון לשמאל"

סער, הדורש קיום פריימריז בליכוד ומתכוון להתמודד נגד נתניהו, אמר בכנס של תומכיו בהוד השרון כי "תנועת הליכוד היא לא בבעלות אף אדם - חבריה הם בעלי המניות היחידים בה"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 25/11/19 18:44 כז בחשון התשפ

גדעון סער בכנס פעילים: "ללא שינוי - נעביר את השלטון לשמאל"
גדעון סער, צילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90

חבר הכנסת גדעון סער (הליכוד), הדורש קיום פריימריז לראשות המפלגה, ושהודיע בשבוע שעבר כי הוא מסוגל להקים ממשלה ו"לאחד את העם", מקיים הערב (ב') כנס פעילים בסניף הליכוד בהוד השרון. על פי מארגן הכנס, פעיל ליכוד מקומי, הופעלו עליו לחצים כבדים מצד אנשי נתניהו שלא לאפשר את קיום הכנס.

ח"כ סער אמר לפעילים בכינוס כי "כל אחד זכאי לדעה, אני מביע את דעתי ולא בטוח שאני צודק. מי מכריע? חברי הליכוד. התנועה היא של החברים, התנועה היא לא בבעלות של אף אחד. התנועה היא בבעלותכם, בבעלות חבריה. הם מחליטים על השליחים שלה ועל הדרך שלה. הם בעלי המניות". לדבריו, "הליכוד היא תנועה לאומית שיש לה דרך משותפת של שמירה על ארץ ישראל, של הגנה על האינטרסים הלאומיים של העם היהודי במדינת ישראל. הדבר הזה הוא יותר גדול מכל אחד מאיתנו".

עוד אמר ח"כ סער: "אני מסתכל קדימה בחשש כבד, שאם לא נעשה שינוי הכרחי אנחנו חלילה במו ידינו נעביר את השלטון ליריבנו הפוליטיים מהשמאל".

עם זאת, סער הביע תמיכה בראש הממשלה נתניהו, בעקבות הגשת כתבי האישום נגדו, ואמר כי "כל מי שהדרך חשובה לו ומבין מה בלב האמונה, מוקיר לנתניהו תודה עמוקה על כך. לא בכדי הוא עומד בעצם במצטבר מזה עשרים שנה בראשות הליכוד. הוא חף מפשע. במדינת ישראל לא מרשיעים באולפנים, לא בכיכרות ולא ברחובות".

מחוץ לכנס הפעילים מתקיימת הפגנת תמיכה בראש הממשלה נתניהו. מספר פעילים קראו לעבר סער כשנכנס "ביבי מלך ישראל".