גדעון סער קורא לפריימריז בזק בליכוד

ח"כ מהליכוד קורא לראש הממשלה לקיים פריימריז במפלגת הליכוד על מנת למנוע בחירות שלשיות. "בואו נעשה את זה למען המדינה והתנועה". בליכוד הגיבו: "גדעון סער כהרגלו מגלה אפס נאמנות ומקסימום חתרנות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/19 19:49 כה בחשון התשפ

גדעון סער קורא לפריימריז בזק בליכוד
ח"כ גדעון סער, צילום: פלאש 90. מארק ישראל סלם

ח"כ גדעון סער מהליכוד קורא הערב (מוצ"ש) לראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו לקיים פריימריז בזק במפלגת הליכוד על מנת למנוע בחירות שלשיות. "אני מתכוון לפנות ליושב ראש מרכז הליכוד כדי לקיים פריימריז לראשות הליכוד. צריך לעשות את זה למען המדינה והתנועה. אני לא מדבר על פיצול הליכוד, כדי שהליכוד ימשיך להנהיג את המדינה ולא גוש השמאל". בליכוד הגיבו מיד בסוף הראיון של סער בתכנית 'פגוש את העיתונות' בה התראיין סער ואמרו: "סער כהרגלו מגלה אפס נאמנות ומקסימום חתרנות".

סער פתח ואמר כי החלטת מנדלבליט היא עצובה וקשה מאוד. "נתניהו הוא היום אחד המדינאים הגדולים בעולם. אני מכיר אותו למעלה משלושים שנה אני עובד איתו עשרים שנה זה היה ערב מאוד עצוב". באותה נשימה אמר סער כי הבעיה של נתניהו לכהן איננה משפטית אלא פוליטית. "הוא לא הצליח להרכיב ממשלה. אין אדם אחד שחושב שאחרי בחירות שלישיות או רביעיות נתניהו יצליח להרכיב ממשלה. ראש ממשלה לא יכול לומר על החלטה של היועץ שהתקבלה בגדר סמכותו, יועץ שהוא מונה, כהפיכה שלטונית. לא השתנה כלום בפרקליטות במשך עשור למרות הביקורת עליה".

ח"כ סער אמר בנוסף כי מתנהלת מולו מערכת של הסתה והכפשה מצד ראש הממשלה ומשפחתו. "אני אעשה את מה שטוב למדינה ולסיעת הליכוד".

בעקבות הראיון של ח"כ גדעון סער בפגוש את העיתונות נמסרה הודעה מטעם מפלגת הליכוד לפיד יו״ר הליכוד הוא ראש הממשלה נתניהו שהביא לליכוד 32 מנדטים בפתק מחל עליו נכתב ״הליכוד בראשות נתניהו״. מצער לראות שבזמן שראש הממשלה נתניהו שומר על ביטחון ישראל בכל החזיתות ופועל לשמר את שלטון הליכוד, גדעון סער כהרגלו מגלה אפס נאמנות ומקסימום חתרנות.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן