דרעי: ליברמן -חתול שמצייץ כשרוצה חלב

יו"ר ש"ס סיפר בכנס ישיבת מפלגות הימין כיצד יו"ר ישראל ביתנו טען שהוא רוצה אחדות כשבפועל עשה הכל, לטענת דרעי, לחבל בכך: "ליברמן ישלם על מעשיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/19 16:34 כב בחשון התשפ

דרעי: ליברמן -חתול שמצייץ כשרוצה חלב
אריה דרעי, צילום: פלאש 90

יו"ר ש"ס ושר הפנים, אריה דרעי תקף בחריפות את מהלכיו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.  בפתח דבריו המשיל דרעי את ליברמן ל'חתול שמצייץ כשרוצה חלב, גם הוא מצייץ כי הוא רוצה תשומת לב'. 

"הוא (ליברמן)עמד היום וסיפר לכולם כמה הוא התאמץ ומסר את נפשו למען ממשלת האחדות, הוא שם את עצמו כשופט וחילק את האשמה שווה בשווה בין נתניהו לגנץ", אמר דרעי, והבהיר כי "מי שאשם בכך שאין ממשלת אחדות הוא רק אדם אחד - אביגדור ליברמן. הוא עשה זאת בכישרון ובתחכום רב, התעלה על רבו, ופעל שנתניהו לא יוותר יותר מידי לגנץ וכן להפיך. בפגישות שלו איתם הוא הלך לוודא את זה, שאף אחד לא יבוא עם רוח של פשרה".


דרעי חשף כביכול את מהלכיו של ליברמן. "אני רוצה לספר לכם באחריות שמי שהכניס לגנץ את הרעיון של ממשלת מיעוט הוא ליברמן, נתן לו להבין שזה אפשרי כדי שהוא לא יפרק את כחול לבן ויכנס לממשלת אחדות. אחרי שהצליח בזה הוא יכול היום לבוא מדושן עונג ולספר עד כמה הוא לא הצליח להירדם בלילה שאין ממשלת אחדות", כך דרעי. 

"אני בא כעת מבית הנשיא, ואני נעניתי לפנייתו להיכנס לעובי הקורה. עד עכשיו לא יכולתי לפעול הרבה כי ליברמן השאיר לי מוקשים בכל מקום", אמר דרעי. את דבריו חתם: "ליברמן ישלם את המחיר על מעשיו. הציבור לא טיפש. הוא יודע שהוא ממשיך לתעתע בכולם. תוקם כאן ממשלת אחדות טובה בלי לפיד ובלי ליברמן כמו שהציבור רוצה ומצפה".

קודם לכן, תקף רה"מ נתניהו את בכירי כחול לבן בניסיונם לכונן ממשלת מיעוט על בסיס המפלגות הערביות, וקרא לגנץ שלא להכנע ללחציו של יאיר לפיד, ולבא להפגש עימו

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן