הצהרת נתניהו בגוש עציון: "אנחנו ביום היסטורי"

ראש הממשלה הגיע לגוש עציון יום אחרי הצהרת ארה"ב בעניין יהודה ושומרון. "ממשל טראמפ תיקן עוול היסטורי ואני מודה לו ולפומפאו, זה הישג שיעמוד לדורות"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 19/11/19 12:40 כא בחשון התשפ

הצהרת נתניהו בגוש עציון: "אנחנו ביום היסטורי"
ראש הממשלה בנימין נתניהו בגוש עציון, צילום: כיפה

הצהרת נתניהו בגוש עציון: ראש הממשלה, בנימין נתניהו הגיע היום (ג') לגוש עציון יום אחרי הצהרת ארצות הברית בעניין ההתיישבות ביהודה ושומרון. נתניהו אמר כי זה יום היסטורי למדינת ישראל וכי ממשל טראמפ תיקן עוול היסטורי.

"אני מודה שאני נרגש מאוד אנחנו בגוש עציון", אמר ראש הממשלה. "מקום שגורשנו ממנו ביום העצמאות והנה אנחנו ביום היסטורי עם הישג עצום למדינת ישראל. ממשל טראמפ תיקן עוול היסטורי ואני מודה לו ולפומפאו, זה הישג שיעמוד לדורות

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן הגיב על הדברים: "צעד גדול לריבונות ביהודה ובשומרון. ממשלת ארה"ב בהובלתו של הנשיא טראמפ מוכיחה פעם אחר פעם שהם הידידים הטובים ביותר של מדינת ישראל. זהו צעד חשוב בכך שמדינת ישראל לא רק תשלוט ביהודה ושומרון, אלא גם תהיה הבעלים היחידים של ארץ ישראל על ידי החלת הריבונות המלאה. אני רוצה להודות לך ראש הממשלה נתניהו שאתה נלחם ולא מרפה, למען ארץ ישראל ולמען היסטוריה והמורשת. אנחנו כאן ביהודה ובשומרון נהיה לצדך".