תגובות השמאל לנאום נתניהו

בשמאל כבר ממהרים לתקוף את נאומו של נתניהו בכנס הליכוד. חברי הרשימה המשותפת התמקדו בדברי נתניהו ששיתופם בקואליציה, לדבריו, הוא פיגוע וכינו את נאומו - הסתה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/19 21:24 יט בחשון התשפ

תגובות השמאל לנאום נתניהו
חבר מפלגת חד"ש, עופר כסיף, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

מבול התגובות מצד הרשימה המשותפת על נאומו של נתניהו הערב, לא איחר לבא. יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה: "לא יהיה מחלף 'בנימין', או 'תיכון נתניהו'. הוא חתם הערב את מורשתו כעבריין מריר שלא ידע להפסיד, רק לפגוע ולהסית כנגד מי שהיה אמור לשרת. כולנו, ערבים ושותפנו היהודים, ננשום אנחת רווחה ביום שילך ונמשיך להאבק למען שלום, שיוויון, דמוקרטיה וצדק חבר

ח"כ עופר כסיף מהרשימה כתב בטוויטר: "כשנתניהו אומר ששת"פ איתנו הוא "פיגוע" ושנדרשת פעולת חירום - למה הוא מתכוון? נתניהו התיר הערב את דמי ואת דמם של חבריי ברשימה המשותפת. הוא מוציא דיבתנו רעה בכנותו אותנו "תומכי טרור" ותומכי השמדת המדינה, ושולח את חסידיו לעשות מעשה. מי שלא קם עכשיו נגד ההסתה, יישא באחריות לאסון שיבוא על כולנו."

חברתו לסיעה של כסיף, ח"כ עאידה תומא-סלימאן מסרה: "‏נתניהו מתיר את דמנו בטרלול ששובר את כל השיאים. ההשלכות של ההסתה הזו עשויות להיות חמורות.
ביבי, אתה מאבד את זה."

ח״כ יוסף ג׳בארין :"‏שותפות עם הרשימה המשותפת היא "פיגוע"? נתניהו יורד מהפסים. שוב מסית בפראות נגד 20% מהאזרחים ונגד נציגיהם בכנסת, והפעם גם מתיר את הדם שלנו. ביבי, תתחיל להבין: הזמן שלך נגמר. הסתה וזריעת שנאה הן כל מה שנותר לך. אבל אתה בדרך הביתה, גם בזכות האזרחים הערבים והיהודים שהצביעו עבורנו."

אהוד ברק  מהמחנה הדמוקרטי כתב בקצרה בטוויטר: "פניקה. האיש גמור"