הפלונטר הפוליטי: ליברמן זומן לפגישה עם ראש הממשלה ביום ראשון

יו"ר כחול לבן נפגש עם יו"ר ישראל ביתנו, אך הפגישה לא הביאה את ההצהרה לה ציפה ליברמן, וכחול לבן לא התחייבה למתווה הנשיא. ליברמן: "לא שמעתי 'כן' למתווה הנשיא מכחול לבן"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 14/11/19 15:30 טז בחשון התשפ

הפלונטר הפוליטי: ליברמן זומן לפגישה עם ראש הממשלה ביום ראשון
נתניהו וליברמן | יפגשו בראשון, צילום: פלאש 90, הדס פרוש

הפלונטר הפוליטי: אחרי שפגישת ליברמן-גנץ לא הצליחה להניב תוצאות בסבך הפוליטי, ביום ראשון צפויים להיוועד ראש הממשלה, בנימין נתניהו ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן.

יו"ר כחול לבן בני גנץ ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן נפגשו הבוקר (ה'), במסגרת הניסיונות להגיע להסכמות על ממשלת אחדות, אך נראה שהפגישה לא העלתה דבר. ליברמן אמר לאחר הפגישה כי "לא שמעתי 'כן' מפורש מכל ראשי כחול לבן למתווה הנשיא (לפיו נתניהו יהיה ראשון ברוטציה ויפרוש לאחר הגשת כתב אישום), מכחול לבן".

בני גנץ אמר לאחר הפגישה: "סיימנו פגישה טובה בה ניתחנו את המציאות. למיטב שיפוטי נתניהו שומר את הגוש וחותר לבחירות. אני הבהרתי את העמדה שלי לגבי האפשרויות שעל הפרק". 

עוד הוסיף יו"ר כחול לבן: "אני מוכן לשקול כל אופציה שתעמוד בעקרונות שלי בהיבטי כתב אישום. קבענו להיפגש בתחילת שבוע הבא פעם נוספת. אנחנו לא רוצים לראות בחירות ונעשה כל מאמץ עד הרגע האחרון. היה שיח טוב ונמשיך ונפעל במשותף".

בתוך כך פורסם כי נתניהו ביטל את פגישתו עם ליברמן, שתוכננה להמשך היום, ובינתיים לא נקבע מועד חדש לפגישה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן