נתניהו עונה לנכדו של רבין: "השתלחות פוליטית בוטה"

אחרי שיהונתן בן ארצי קרא לראש הממשלה להתפטר מתפקידו, נתניהו נאם מעל דוכן הכנסת ואמר: "מה ששמענו כאן ובהר הרצל זה בעצם פריצת הממלכתיות והפיכת יום זיכרון, ישיבת זיכרון לישיבה פוליטית בוטה וחסרת מעצורים"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 10/11/19 19:01 יב בחשון התשפ

נתניהו עונה לנכדו של רבין: "השתלחות פוליטית בוטה"
נתניהו עונה ליהונתן בן ארצי, צילום: צילום מסך, ערוץ כנסת

ראש הממשלה, בנימין נתניהו התייחס היום (א') מעל דוכן הכנסת על אשר אירע בהר הרצל באזכרה הממלכתית לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. כזכור, יהונתן בן ארצי, נכדו של רבין נשא נאום תקיף וקרא לנתניהו להתפטר מתפקידו.

"לצערי גם השנה היו מי שהחליטו לנצל את האזכרה הממלכתית להשתלחות פוליטית בוטה ומבישה שפוגעת יותר מכל בזכרו של יצחק רבין", אמר נתניהו מעל דוכן הכנסת כשבני משפחת רבין יושבים במליאת הכנסת. "זה קרה אחרי שגם העצרת השנה לזכרו הפכה למפגן תמיכה של מפלגת כחול לבן, אמרו את זה גם נציגים של המחנה שיושב כאן".

נתניהו פנה גם ליו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ ואמר: "אגב, ידידי בני גנץ, הייתי מצפה שמלבד 'שנאה, שנאה, שנאה' תדבר גם על 'אחדות, אחדות, אחדות'. רבים פנו אליי והפצירו בי לא להגיע לאזכרה הממלכתית לאחר מה שהתרחש בשנה שעברה. אמרתי להם שאני אגיע, כי יצחק רבין היה ראש ממשלה של כולנו. זאת אזכרה ממלכתית לראש ממשלת ישראל וראוי לכבדה. זאת אזכרה ממלכתית לראש ממשלת ישראל שהרצחו המזעזע חייב להיות נחלת עמנו".

נתניהו אמר כי הוא מדבר לא רק בשמו, אלא בשם של ציבור ענק בעם שחושב שמה שקרה עבר את כל הגבולות של הטעם הטוב של הממלכתיות. "מה ששמענו כאן ובהר הרצל זה בעצם פריצת הממלכתיות והפיכת יום זיכרון, ישיבת זיכרון לישיבה פוליטית בוטה וחסרת מעצורים".