איילת שקד מסבירה את המהלך של בנט

שותפתו של נפתלי בנט אומרת כי נתניהו הציעה שני תיקים לה ולבנט או את תפקיד שר הביטחון רק לשותפה. "בנט יהיה שר ביטחון מעולה. לצערי הרב, יש סיכוי לא מבוטל שנגרר בפעם השלישית לבחירות"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 09/11/19 19:27 יא בחשון התשפ

איילת שקד מסבירה את המהלך של בנט
יו"ר ימינה איילת שקד, צילום: כיפה

שותפתו של שר הביטחון המיועד, נפתלי בנט, ח"כ איילת שקד מסבירה מה גרם לה ולבנט להגיע להסכם עם הליכוד ועם נתניהו."כעת בהחלטה משותפת הגענו למסקנה שתפקיד שר הביטחון חשוב יותר מכל התפקידים האחרים. אין לזה קשר לתפקידים בממשלת הקבע אם תקום כזו".

שקד טוענת כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו הציע לימין החדש שני תיקים מהתיקים רווחה, חקלאות או תפוצות לבנט ולה, או את תיק הביטחון לבנט. "לאחר התייעצות שלנו הסכמנו שלעת הזו עבור המדינה נכון שיהיה שר ביטחון במשרה מלאה, על אחת כמה וכמה נפתלי בנט. משרד הביטחון תמיד ובתקופה הזו בפרט הוא משרד חשוב מעין כמותו, וניתן לעבוד בו ולעשות דברים משמעותיים גם בתקופת מעבר.
לצערי הרב, יש סיכוי לא מבוטל שנגרר בפעם השלישית לבחירות ולכן זו יכולה להיות תקופה ארוכה.

שקד אומרת הערב (שבת) כי היא ונפתלי בנט לא נכנסו לפוליטיקה כדי לחמם כיסאות אלא כדי להשפיע על המדינה ולשנות מה שצריך לשנות. "התפקידים הם האמצעי. בקדנציה הקודמת אני לקחתי את משרד המשפטים ובנט את החינוך כי חשבנו שכך נכון ושאני אוכל לעשות שינויים במשרד בצורה הטובה ביותר". 

"לכל חברי בימין החדש, בבית היהודי ובליכוד ששואלים על שיתוף הפעולה בין הסיעות, אין מיזוג מפלגות כל מפלגה נשארת עצמאית ואין השלכות על העתיד שכמו שאתם רואים, בפוליטיקה הוא לא ברור והכל אפשרי. אני חוזרת על עמדתי העקבית, הממשלה אותה אני שואפת שנקים היא ממשלת ימין עם ישראל ביתנו, אני עושה את כל מה שאני יכולה על מנת שזה יקרה. אני מאחלת לבנט הצלחה גדולה בתפקיד, הצלחתו, הצלחתינו".