איילת שקד תומכת ברב פירר

יו"ר הימין החדש יצאה להגנתו של הרב פירר, על רקע הסערה סביב מופע ההצדעה של הארגון בראשותו, שיתקיים ללא הופעת נשים: "אם לא נדע לכבד האחד את אורחותיו של האחר, החיים פה יהפכו בלתי אפשריים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/19 18:42 ב בחשון התשפ

איילת שקד תומכת ברב פירר
איילת שקד , צילום: פלאש 90

סערת הרב פירר נמשכת, וכעת יוצאת להגנתו יו"ר הימין החדש, ח"כ איילת שקד. שרת המשפטים לשעבר כתבה כי "הרב פירר הקים מפעל חסד מופתי של איש אחד. ״עזר למרפא״ היא כל מה שחשבנו על חברת מופת. מתן עזרה לכל דורש הן בעצה טובה והן באספקת ציוד רפואי לכל אחד ואחת ללא הבדל דת גזע או מין. 

"ערב ההתרמה שהיה אמור להיות מחווה לשלמה ארצי הפך לסערה תקשורתית בגלל מה שאוהבים בתקשורת לכנות הדרת נשים", כתבה שקד והוסיפה "אני אישה שאינה דתייה, חייה כל חיי בתל אביב ואינני רואה בעיה שבערב התרמה שעורך אדם חרדי יכובדו אמונתו ותפישת עולמו. לא מזמן התקיים מרוץ הנשים של תל אביב לא ראיתי שקמה צעקה על הדרת גברים". 

לדברי שקד, "כולנו חייבים להבין שהחברה הישראלית היא חברה מורכבת ואם לא נדע לכבד האחד את אורחותיו של האחר, החיים פה יהפכו בלתי אפשריים. אני משוכנעת שלא מדובר במקרה של הדרת נשים מהמרחב הציבורי אלה בנסיון לעורר ויכוח מיותר שכל מטרתו לעורר ריב ומדון. כולי תקווה שהמפעל המדהים שהקים הרב פירר יקיים את ערב ההתרמה שבסופו של דבר מטרתו היא סיוע חשוב לחולים וחולות ובני משפחותיהם. 

"כל מי שנזקק פעם לעזרתו יודע על מה אני מדברת, ומי שלא נזקק, מאחלת לו שלא יזדקק".