גפני: יאיר לפיד חי בתוך קונכיה

יו"ר יהדות התורה ויו"ר ועדת הכספים, התייחס הבוקר למצב הכוחות במו"מ בין המפלגות הגדולות והעריך כי בסופו של דבר, ישיג נתניהו את הרוב הדרוש לממשלה בראשותו ממפלגות שירצו להמנע מבחירות שלישיות בכל מחיר, אותן הגיד גפני כאסון כלכלי לאומי.

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/19 11:26 ב בחשון התשפ

גפני: יאיר לפיד חי בתוך קונכיה
ח"כ משה גפני, צילום: מירי צחי

יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני מתייחס הבוקר לתסבוכת הרכבת הממשלה. בראיון לתכנית  דקל סגל בכאן אמר גפני כי 'כרגע ללא ספק במבוי סתום, להערכתי הפתרון יגיע ב-21 הימים האחרונים שאם לא תורכב ממשלה הולכים לבחירות", והוסיף: "אני חושב שברגע האחרון יצטרפו אלינו לממשלה של נתניהו מפלגות שבימים רגילים לא היו נכנסים לממשלה כזאת". ככל הנראה רמז גפני לאפשרות פיצול בכחול לבן או להצטרפותה של מפלגת העבודה- "מפלגות שיראו בחירות מול העיניים וירצו רק למנוע את זה", כך גפני.

בעניין זה ציין גפני  שהמפלגות החרדיות נגד בחירות, אך מנגד, כשהמראיין עמית סגל עימת אותו עם כך שבפגישתו עם מרן הגר"ג אדלשטיין, אמר לו גפני שהבין מנתניהו שהולכים לסבב ג' - הגיב גפני: "אני לא אומר מה אני מדבר בפגישות עם גדולי ישראל". מאוחר יותר כשהתראיין באולפן 'ווינט הוסיף גפני כי "מערכת בחירות שלישית היא אסון לאומי כלכלי".

באשר ליריביו הפוליטיים, ביקר גפני את יו"ר ישראל בינו אביגדור ליברמן  על שנטש את גוש הימין, לדבריו, ובווינט התבטא גפני על מס' 2 בכחול לבן יאיר לפיד  ואמר עליו כי הוא "נטל על גנץ ועל כחול לבן, וחי בתוך קונכיה"

 

 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן