יו"ר המועצה להנצחת רחבעם זאבי עונה לתמר זנדברג

לאחר שהודיעה ח"כ תמר זנדברג כי תחרים את הטקס להנצחת השר זאבי, עונה לה יו"ר הוועדה להנצחת רחבעם זאבי ('גנדי'): "זנדברג היא מחברות הכנסת הקיצוניות ביותר שכיהנו בכנסת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/19 21:03 כח בתשרי התשפ

יו"ר המועצה להנצחת רחבעם זאבי עונה לתמר זנדברג
רחבעם זאבי גנדי, צילום: flash 90

הבוקר הודיעה ח"כ תמר זנדברג מהמחנה הדמוקרטי  כי תחרים את ישיבת ההנצחה לזכר השר רחבעם זאבי (גנדי), שנרצח על ידי מחבלים בשנת 2001, וכי תגיש הצעה לביטול יום הזיכרון הממלכתי לזכרו. זאת על סמך כתבה ששודרה לפני כשלוש שנים בתכנית 'עובדה', בה הועלו טענות ועדויות להטרדות מיניות מצידו כלפי מספר נשים.

בתגובה, יו"ר המועצה הציבורית להנצחת זכרו של רחבעם זאבי, עו"ד יוסף עזרא, פרסם מכתב היוצא בחריפות נגד חברת המחנה הדמוקרטי.

"חברת הכנסת תמר זנדברג היא אחת מחברות הכנסת הקיצוניות ביותר שכיהנו בכנסת ישראל. אפילו חבריה במרץ הדיחו אותה כבר לאחר קדנציה אחת אחרי שהבינו שהיא נטל על המפלגה", כותב עו"ד עזרא.

"ביום שלישי נציין 18 שנה לרצח הפוליטי הלאומני הראשון שהתרחש בישראל בו נרצח אלוף במילואים, שר וחבר הכנסת רחבעם זאבי גנדי הי"ד. 
זכויותיו של רחבעם זאבי בבניין הארץ ובביטחונה רבות. באופן תמוה מותחת זנדברג ביקורת רעיון הטרנספר אותו למד גנדי ממוריו ומדריכיו במפא"י, אימה הורתה של מפלגת העבודה. בעוד זנדברג מאשימה את גנדי בגזענות ובתורה שהיא פשע בינלאומי היללה ועודדה את אריאל שרון ז"ל שביצע טרנספר בכפייה של תושבי גוש קטיף לפני 14 שנה, הכיצד טרנספר מרצון של ערביי יהודה והשומרון וחבל עזה נחשב בעיניה לפשע בינלאומי? 
אותו גנדי שהיה בין מייסדי צה"ל ולחם למען המדינה עוד בפלמ"ח אשר הקריב את חייו למען העם והארץ הוא פושע נתעב בעוד הגברת זנדברג נסעה להשתטח על קברו של ה"צדיק" צורר היהודים רוצח הילדים יאסר ערפאת יימח שמו וזכרו. זנדברג נמנית על אלה שלקו בשנאת בני עמם מתוך חשיבה מעוותת שהאויב יציל אותם. 
זנדברג מתעלמת מחזקת החפות וכבר הרשיעה את גנדי בגלל כתבה של החוקר, השופט והתליין עמרי אסנהיים. 50 שנה "שתקו" אותם "עדים" ונזכרו לדבר רק 15 שנה אחרי הרצח, בפנים מוצללות??! בלי לתת לו את הזכות להגיב? זנדברג וחבריה בשמאל חברו כדי לעשות סיכול ממוקד לגנדי ולכל איש ימין, אך את מורשתו של גנדי לא יצליחו להשתיק. 
גנדי, בניגוד לחבריה של זנדברג מונצח בכפר רומת אל הייב עדות לכבוד אותו רוחשים לו גם בני המיעוטים כמו בכל שנה יגיעו לחלוק לו כבוד בטקסי הזיכרון שיתקיימו לזכרו. 
גנדי הוא גיבור ישראל וזנדברג לא תוכל לשנות זאת, אנחנו, במועצה להנצחתו נמשיך להנציח את מורשתו הברוכה, לתמוך במפעל ההתיישבות ולסייע בבניין הארץ.  וזנדברג תמשיך להנציח את ערפאת ואבו מאזן", כך עזרא.