ההתנגחות נמשכת: ליברמן עונה לנתניהו

יו"ר 'ישראל ביתנו' לא נשאר חייב. לפני זמן קצר ענה ליברמן לרה"מ נתניהו שהאשים אותו בסיוע להקמת ממשלת שמאל ותמיכה במפלגות הערביות: "על ראש הגנב בוער הכובע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/19 15:47 כד בתשרי התשפ

ההתנגחות נמשכת: ליברמן עונה לנתניהו
יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צילום: פלאש 90, נעם רבקין פנטון

יו״ר מפלגת 'ישראל ביתנו', ח״כ אביגדור ליברמן, ממשיך את התנצחותו מול רה"מ בנימין נתניהו, כשכל אחד מהצדדים מאשים את האחר בהכשלת ממשלת ימין. ליברמן כתב בחשבון הפייסבוק שלו:

״אדוני רה"מ, שמחתי לראות שאתה לא שוכח לרגע מקיומנו. תודה, נהניתי לקרוא את הפוסט שלך אבל חסר שם משהו.. שכחת להתייחס לראיון של ח"כ לשעבר חאג' יחיא שבו סיפר בפרטי פרטים על שת"פ ההדוק והאמיתי בין הרשימה המשותפת לליכוד. כן כן.. זה שכולל שיחות וסיכומים עם ח"כ מיקי זוהר ונתן אשל. אתה בטח יודע על מה אני מדבר.
כמו כן אתה בוודאי זוכר את המפגש הלבבי בינך לבין אותם הערבים שלפני כן זעקת שהם ״נוהרים באוטובוסים לקלפיות״, הם היו אצלך בבית בבלפור לאחר הבחירות ב-2015 במפגש שבו לא הפסקת להתנצל ולשבח אותם. על ראש הגנב בוער הכובע אדוני ראש הממשלה.״

בכך הגיב יו"ר ישראל ביתנו' על דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו שתקף אותו קודם לכן, ואמר כי "יצא המרצע מהשק. בתנועה האיסלאמית וברשימה המשותפת מברכים את ליברמן לקראת הימנעותו בהצבעה על הקמת ממשלת מיעוט של השמאל, שתוקם בתמיכת המפלגות הערביות".