"לא נאמץ את השיטות של בני גנץ"

השר צחי הנגבי מהליכוד אומר כי נתניהו לא יחרים אף פגישה עם בני גנץ, והביע תקווה כי בכחול לבן לא שוקלים ברצינות ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת | האזינו לדבריו

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/19 10:53 כג בתשרי התשפ

"לא נאמץ את השיטות של בני גנץ"
השר צחי הנגבי, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

השר לשיתוף פעולה אזורי, צחי הנגבי (הליכוד), התייחס הבוקר למשא ומתן הקואליציוני הצפוי לאחר הטלת הרכבת הממשלה על בני גנץ, ואמר כי נתניהו לא יתייחס לבני גנץ כפי שהאחרון התייחס אליו: "מאוד מפתה לנסות ולאמץ את אותם תרגילים ציניים שעשה גנץ בחודש האחרון – לקבוע פגישה, לבטל ולסרב לבוא", עקץ הנגבי. "אנחנו לא נאמץ את השיטות האלה". והבהיר כי "ראש הממשלה יגיע לכל מפגש. הוא יבוא כמי שמייצג גוש של 55 ח"כים, הגוש הזה לא ייסדק".

https://soundcloud.com/kan-bet/vkgd6fnyyuhi

על האפשרות שתוקם ממשלת מיעוט, בתמיכת הרשימה המשותפת, אמר השר הנגבי: "קשה להאמין שהם שוקלים את זה. יכול להיות שהם יבואו לנהל איתנו דיאלוג אמיתי. אז המפגש יהיה לא בזימון של נתניהו אלא של גנץ. אנחנו נמחל על כבודנו כי חשובה לנו האפשרות למנוע פה בחירות מטופשות".

בכחול לבן צפויים לפנות בראש ובראשונה לליכוד, לפני שיפנו למפלגות אחרות. על פי דיווח אמש בכאן 11, גנץ צפוי להזמין את נתניהו לפגישה בארבע עיניים, וראש הממשלה צפוי להגיע אליה. עוד דווח כי גנץ יפנה גם למפלגות גוש הימין; ימינה, הימין החדש, ש"ס ויהדות התורה, שהצהירו פעמים רבות כי הן חלק מ'גוש ה-55', יחד עם הליכוד.

ראש הממשלה נתניהו אמר אמש בסרטון שפרסם: "מאז שקיבלתי את המנדט פעלתי ללא הרף, גם בגלוי וגם בסתר, כדי להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה. במהלך השבועות האחרונים עשיתי כל מאמץ כדי להביא את בני גנץ לשולחן המשא ומתן, לצערי הוא סרב. הוא סירב למתווה הנשיא, אחר כך סירב להיפגש איתי, אחר כך סרב לשלוח את צוות המשא ומתן שלו ולבסוף סירב לדון במתווה שהצעתי".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן