בנט: "הפלת נתניהו - מכה אנושה לימין"

יו"ר הימין החדש פרסם פוסט ארוך, בו הוא משבח את ראש הממשלה נתניהו, וטוען כי אם מערכת המשפט תצליח להפיל אותו - כל ראש ממשלה שיבוא אחריו יהיה "מסורס ומפוחד מהתקשורת וממערכת המשפט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/19 21:28 כ בתשרי התשפ

בנט: "הפלת נתניהו - מכה אנושה לימין"
תומך. בנט ונתניהו, צילום: שלומי כהן/פלאש 90

תמיכה מבית. על אף שהיחסים ביניהם ידעו יותר מורדות מעליות, יו"ר הימין החדש, נפתלי בנט, יוצא הערב (מוצ"ש) להגנתו של ראש הממשלה נתניהו. בפוסט ארוך במיוחד בעמוד הפייסבוק שלו כתב בנט כי אם נתניהו יופל בגלל תיקיו המשפטיים, זו תהיה מכה אנושה למחנה הלאומי, וטען כי על אף ש"אינו מושלם", נתניהו הוא ראש ממשלה טוב.

"חבריי במחנה הימין, שיהיה לכם ברור: אם מערכת המשפט תצליח להפיל את נתניהו בגלל סיגרים וכתבות באתר וואלה, זו תהא מכה אנושה למחנה הלאומי כולו" כתב בנט. "מנהיג ימין שיבוא אחריו יהיה מסורס ומפוחד מהתקשורת וממערכת המשפט. 
"למה אתה מגן על ביבי?" אני נשאל כל יום. חבריי, לא רק על נתניהו אני מגן, 
אלא על המחנה הלאומי כולו, ועל מדינת ישראל שלנו. מפני רדיפה משפטית ותקשורתית לא הוגנת כלפי נתניהו, ראש מחנה הימין וראש הממשלה של ישראל". 

בנט הוסיף כי "תראו, נתניהו לא מושלם. אבל הוא היה ראש ממשלה טוב מאד למדינת ישראל ולביטחונה". וכי "מרגע כניסתו לפוליטיקה סימנו אותו". ופירט את ההיסטוריה של המתקפות על נתניהו בתקשורת הישראלית לאורך השנים.

בנט הוסיף ביקורת רבה על נתניהו, וכתב כי עשה דברים שהם "לא בסדר", אך לדבריו לא על זה מפילים ראש ממשלה: "ייתכן שהגיע הזמן להחלפה שלו וייתכן שלא. אבל גם אם כן, היא צריכה להיות דרך פתק הבוחר ולא כתב אישום. 
לכל הדעות, הוא לא נטל שקי מזומנים ולא העביר כסף לחשבונותיו האישיים. הוא קיבל סיקור קצת פחות עוין באתר וואלה,ויותר מדי סיגרים ושמפניה. 
זה באמת לא בסדר. כבר אמרתי שקבלת סיגרים ושמפניה בהיקפים גדולים ממיליארדר זו דוגמא אישית לא ראויה של מנהיג בישראל, אבל בחייכם—על זה לא מפילים ראש ממשלה!"

נתניהו ובנט.

גם ביקורת יש. נתניהו ובנט.צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בנט הוסיף למנות את ביקורתו על ראש הממשלה: "גם לי יש ביקורת כלפי נתניהו. לדעתי הוא הרבה להתלונן על הגמוניית השמאל, אך בפועל עשה מעט מאד לשנות משהו:
- בכל שנותיו הוא העניק גב מלא לאותה מערכת המשפט שכעת רודפת אותו. כנראה מתוך פחד מהם, הוא בלם כל שינוי (שיטת מינוי שופטים, פיסקת התגברות וכד). הוא, כמו קודמיו, פשוט לא עשה כלום!

- הוא לא החיל ריבונות על סנטימטר של ארץ ישראל. לוי אשכול הכניס את ירושלים, מנחם בגין את רמת הגולן. נתניהו—נאדה. 

- הוא מסר שטחי ארץ ישראל לערבים. 

- הוא הכריז על מדינה פלסטינית בבר אילן. 

- הוא שחרר המון מחבלים מרצחים, כולל יחיא סנוואר. 
רבים מהם שבו לרצוח עשרות יהודים, שכבר אינם חיים בינינו.

- הוא איפשר תחת משמרתו לחיזבאללה להמשיך להתעצם ברבבות רקטות בשנים 2009-2013". 

אך למרות כל זאת - טוען בנט - "הוא עשה גם המון המון טוב לעם ישראל וביצר את מדינת היהודים".

בסיום דבריו כתב יו"ר הימין החדש: "לא את נתניהו הם רודפים אלא את מחנה הימין כולו ואת תפיסותינו. לכן, אל מול העוולה והמתקפה, אמשיך לפעול בכל כוחי להגן על המחנה הלאומי ועליו. אני מצפה זאת גם מכם, חבריי לדרך".  

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן