יהיה מו"מ? הליכוד הזמין את כחול לבן לפגישה

גם לאחר הודעת בני גנץ כי מפלגתו לא תשב עם ראש ממשלה תחת כתב אישום, השר יריב לוין הודיע כי "זימן" את צוות המו"מ של כחול לבן לפגישה בכנסת, לאחר שהנשיא הטיל את הרכבת הממשלה על נתניהו

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 25/09/19 21:54 כה באלול התשעט

יהיה מו"מ? הליכוד הזמין את כחול לבן לפגישה
השרים לוין ואלקין. כחול לבן יגיעו?, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הזמנה רצינית או הטרלה? ראש צוות המשא ומתן הקואליציוני מטעם הליכוד, השר יריב לוין, הודיע הערב (ד'), לאחר הודעת הנשיא כי הטיל את הרכבת הממשלה על בנימין נתניהו, כי "זימן", כך לשון ההודעה, את צוות המשא ומתן של כחול לבן לפגישה בכנסת, מחר בשעה 11:00.

בכחול לבן טרם הגיבו להודעה של לוין, אך כמובן לא צפויים להגיע לפגישה. היום, במהלך פגישתם של נתניהו וגנץ בבית הנשיא, הגיעו גם השרים לוין וזאב אלקין, צוות המו"מ המצומצם של הליכוד, והמתינו לצוות של כחול לבן, שם טענו כי כלל לא הוזמנו לבית הנשיא, וההזמנה היתה עבור גנץ בלבד.

מס' 3 בכחול לבן, שר הביטחון לשעבר משה יעלון, אמר הערב בכנס של מפלגת כחול לבן: "לא ניכנס בשום מצב ובשום סיטואציה לממשלה עם בנימין נתניהו. נקודה!  אנחנו בכלל לא פוחדים מבחירות נוספות. אם  צריך נפשיל שרוולים נצא לרחובות וננצח בגדול".

הנשיא ריבלין הטיל הערב את הרכבת הממשלה על נתניהו, אך אמר כי הדרך היחידה להגיע לממשלה היא הקמת ממשלת אחדות, וקרא למפלגות השונות להסיר את החרמות זו מזו. ראש הממשלה נתניהו קרא גם הוא להקמת ממשלת אחדות, וטען כי יש "הזדמנות מדינית חד פעמית", ואסור להחמיץ אותה.