הח"כ היוצא נפל במתיחה - וחשף פרטים מפגישות עם בכירי ליכוד

שדרני רדיו קול חי התחזו לאנשי לשכת ראש הממשלה, כשאחד מהם מחקה בקולו את נתניהו, והתקשרו לח"כ יוצא מטעם מפלגת רע"ם, שהאמין למתיחה וחשף בפניהם פרטים על פגישותיו עם בכירים בליכוד - בשידור חי

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/09/19 11:09 כד באלול התשעט

הח"כ היוצא נפל במתיחה - וחשף פרטים מפגישות עם בכירי ליכוד
הח"כ היוצא חאג' יחיא, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

המתיחה שהצליחה מעל למשוער: שדרני רדיו קול חי, מנחם טוקר ויהודה שוקרון, ביצעו מתיחה בשידור חי כשהתקשרו לח"כ היוצא עבד אל-חכים חאג' יחיא, שכיהן מטעם מפלגת רע"ם-תע"ל בכנסת הקודמת קצרת הימים, ומטעם הרשימה המשותפת בכנסת ה-20.

השניים התחזו לאנשי לשכת ראש הממשלה, כששוקרון מחקה את נתניהו עצמו, ופנו אל חאג' יחיא בבקשה לסייע במניעת אפליה בציבור הערבי. יחיא האמין כי מדובר בראש הממשלה ובאנשי לשכתו, הסביר כי הוא מסיים את תפקידו בכנסת מאחר שלא התמודד לכנסת שתושבע בשבוע הבא, אך הבטיח לסייע ככל שיוכל והפנה אותם לח"כ מנסור עבאס מהרשימה המשותפת.

במהלך השיחה חשף חאג' יחיא, שסבר כאמור כי הוא מדבר עם אנשי ראש הממשלה, פרטים מפגישות שקיימו הוא וח"כ מנסור עבאס עם מקורבו של ראש הממשלה, נתן אשל, ועם ח"כ מיקי זהר, לקראת פיזור הכנסת האחרונה, וההסכמות אליהם הגיעו מתוך המטרה המשותפת ללכת לבחירות חוזרות.

ח"כ מיקי זהר כתב בטוויטר בתגובה: "אחלה מתיחה, חבל שהם לא האריכו אותה כדי להבין מהח"כ לשעבר עד כמה הם כועסים עלינו על כך שראש הממשלה דחה בתוקף את כל ההצעות שלהם.
הכל ידוע, נפגשתי עם נציגיהם לבקשתם, הם העבירו בקשות וכולן נדחו על הסף ע"י ראש הממשלה.
הפעם המקרה שונה, הם שיתפו פעולה עם כחול לבן ותמכו בהם להקמת הממשלה".