"בבית היהודי החליטו לסגור חשבונות במקום להסיק מסקנות"

רון לובה, שהודח מהבית היהודי לאחר שעבר לישראל ביתנו, מגיב להדחתו ותוקף את מפלגת הציונות הדתית: "האם האשמים האמיתיים לוקחים אחריות או שמחפשים שעיר לעזאזל כדי לחפות על הכישלונות?"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 24/09/19 10:24 כד באלול התשעט

"בבית היהודי החליטו לסגור חשבונות במקום להסיק מסקנות"
יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן עם רון לובה, צילום: הותר לשימוש

אחרי ההדחה - הפעיל תוקף חזרה. רון לובה, שעזב במהלך קמפיין הבחירות האחרון את מפלגת הבית היהודי לטובת ישראל ביתנו, הודח השבוע מהמפלגה יחד עם שני פעילים נוספים, לאחר שקראו להצביע למפלגות אחרות בבחירות האחרונות. היום (ג') תוקף לובה את המפלגה אותה עזב, וטוען כי בבית היהודי מחפשים 'שעיר לעזאזל', לאחר הכישלון בבחירות.

"לבסוף “ניקוי האורוות” נעשה מהר מהמצופה ומכתב המסיר את חברותי במפלגת הבית היהודי כבר
נשלח". כותב לובה במכתב המתפרסם כאן. "באמת שזה מעניין שמי שפירקו ונטשו את המפלגה והקימו מפלגה מתחרה ופעלו להעביר לשורותיהם פעילים מרכזיים ונבחרים מוניציפליים, לא רק שלא סולקו אלא הוזמנו להנהיג את מפלגת הבית היהודי המתחדשת, והתוצאות של המהלך כבר ידועות: 2 חברי כנסת מטעם הבית היהודי, פיצול המחנה, ומעל הכל - הצל של האופוזיציה מאיים מאי פעם".

"האם האשמים האמיתיים לוקחים אחריות או שמחפשים שעיר לעזאזל כדי לחפות על הכישלונות?", הוא שואל. "האם השימוש הציני באמצעי התקשורת כדי לסגור חשבונות פנימיים תוך מפלגתיים הם
לגיטימיים? האם ראוי בערב ראש השנה להפיץ שם רע על מי שהעז לחשוב אחרת? למי שלא הסכים
לקבל את המנהיגות שנטשה ופילגה את המחנה? בהחלט שבעיניי זה לא ראוי ובהחלט שלא חינוכי". מאשים לובה.

לדבריו, "לקחתי על עצמי משימה לא פשוטה. לפעול ככל יכולתי כדי להרחיב את השורות של מוקדי ההשפעה של הציונות הדתית גם במפלגת ישראל ביתנו". ובהמשך הוא מונה את שורת הנושאים אותם הוא מתכוון לקדם במפלגתו של אביגדור ליברמן.


להורדת הקובץ