גנץ וליברמן נפגשו: "החלפנו רשמים"

לקראת פגישת נתניהו וגנץ אצל הנשיא ריבלין, יו"ר כחול לבן נפגש עם יו"ר ישראל ביתנו: "במידת הצורך ניפגש שוב בהמשך". ליברמן: "כל הוויכוח כרגע נסוב סביב השאלה מי יכהן כראש ממשלה ראשון ומי שני"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 23/09/19 16:30 כג באלול התשעט

גנץ וליברמן נפגשו: "החלפנו רשמים"
בני גנץ ואביגדור ליברמן, צילום: חשבון הטוויטר של בני גנץ

יקימו ממשלה ביחד? יו"ר כחול לבן בני גנץ נפגש היום (ב') עם יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן. השניים צייצו לאחר הפגישה ציוץ זהה בטוויטר, בו נאמר כי "החלפנו דעות ורשמים במידת הצורך נדבר שוב בהמשך".

בהמשך רמז ליברמן כי ייתכנו הסכמות בין הליכוד וכחול לבן: "לשמחתי שתי המפלגות הגדולות הפנימו שצו השעה מחייב הקמת ממשלת אחדות עם רוטציה על ראשות הממשלה. כל הוויכוח כרגע נסוב סביב השאלה מי יכהן כראש ממשלה ראשון ומי שני". אמר בהודעה שהוציא הערב.

כזכור, ליברמן סירב להמליץ על מועמד כלשהו לראשות הממשלה. הערב צפויים להיפגש ראש הממשלה נתניהו ובני גנץ עם הנשיא ריבלין, שינסה לגרום להם ללכת לממשלת אחדות. באם ייכשלו המגעים, ההערכות במערכת הפוליטית הן כי הנשיא יטיל את הרכבת הממשלה על נתניהו.

בישיבת סיעת הליכוד הבוקר התייחס נתניהו למגעים להרכבת הקואליציה ואמר כי הליכוד לא מנהל מגעים עם ליברמן: "אין מגעים עם ליברמן, כולם מבינים את היעד שלו", אמר.