נתניהו: עלולה לקום ממשלה שנשענת על מהללי מחבלים

ראש הממשלה נתניהו הגיב להמלצת הרשימה המשותפת על בני גנץ: "זה קרה בדיוק כפי שהזהרנו. אפעל ככל שאני יכול להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה". יועז הנדל: "הם לא יהיו בממשלה בשום אופן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/09/19 19:36 כב באלול התשעט

נתניהו: עלולה לקום ממשלה שנשענת על מהללי מחבלים
ראש הממשלה נתניהו, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

ראש הממשלה נתניהו התייחס להמלצת הרשימה המשותפת על בני גנץ לראשות הממשלה: 

"אזרחי ישראל, זה קרה בדיוק כפי שהזהרנו. הרשימה הערבית המשותפת המליצה על בני גנץ לראשות הממשלה. עכשיו יש שתי אפשרויות: או שתקום ממשלת מיעוט שנשענת על אלה ששוללים את ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ומהללים מחבלים שרוצחים את חיילינו ואת אזרחינו. או שתקום ממשלה לאומית רחבה. אני יודע מה התשובה וגם אתם יודעים, ולכן אני אפעל ככל שאני יכול להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה. אין פתרון אחר". אמר ראש הממשלה.

מהליכוד נמסר בתגובה: "כפי שהזהרנו: המפלגות הערביות שמתנגדות לישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ומאדירות מחבלים, ממליצות על בני גנץ לראשות הממשלה. הליכוד יעשה כל מאמץ כדי להקים ממשלה יציבה וחזקה שמחוייבת לישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. אסור שתוקם ממשלה שנשענת על מפלגות ערביות שמתנגדות למדינת ישראל!"

 

יועז הנדל: המשותפת לא תהיה בממשלה

במקביל, ח"כ יועז הנדל מכחול לבן כתב בקבוצת ווטסאפ של דתיים תומכי המפלגה, כי הרשימה המשותפת לא תשב בממשלה, כך דיווח כתב חדשות 13 עקיבא נוביק. הנדל כתב כי "אין שום הסכם. הם לא יהיו בממשלה בשום אופן. רשימה שמבטאת פגיעה בדו קיום, עם ח"כים שחלקם לא היו צריכים להגיע לכנסת ישראל".