שקד עונה לעופר כסיף: "המודל העצוב לאוטואנטישמי"

לאחר שח"כ כסיף כינה את יו"ר ימינה ״חלאה ניו נאצית״, שקד לא נשארה חייבת ומיהרה להגיב לדברים: "עליו גנץ רוצה לבסס את ממשלתו?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/09/19 09:06 כב באלול התשעט

שקד עונה לעופר כסיף:  "המודל העצוב לאוטואנטישמי"
יו"ר ימינה איילת שקד, צילום: פלאש 90, גילי יערי

ח״כ ממפלגת ימינה איילת שקד, זעמה הבוקר (א') על דבריו של חבר מפלגת הרשימה הערבית המשותפת עופר כסיף, אשר כינה אותה ״חלאה ניו נאצית״.

שקד כתבה בחשבון הטוויטר שלה: ״אני מעולם לא התבטאתי בגזענות, בניגוד ל⁦עופר כסיף שמתבטא בגזענות נגד העם שלו. עופר כסיף – המודל העצוב לאוטואנטישמי. עליו גנץ רוצה לבסס את ממשלתו? אם היה מסיר את חסינותו, הייתי שמחה לתבוע אותו דיבה״.

ח"כ נפתלי בנט תהה גם הוא על כוונתו של בני גנץ להקים ממשלה תוך הסתמכות על המלצותיהם של עופר כסיף וחבריו: "בני גנץ, כרגע בגלי צה״ל, ח״כ עופר כסיף מהרשימה הערבית המשותפת אישר את דבריו לפיהם, 'איילת שקד חלאה נאצית', ו'חיילי צה״ל קלגסים'. כרגע. בגלי צה״ל. אתה, שהיית המפקד של חיילי צה״ל- על קולו של כסיף וחבריו, יחד עם קולות ליברמן, אתה בטוח שאתה רוצה להקים ממשלה? לך על זה", צייץ בנט בטוויטר.

כזכור, ח"כ עופר כסיף ממפלגת חד"ש כינה את איילת שקד "חלאה ניאו-נאצית" וסירב לחזור בו. בראיון לגלי צה"ל התייחס כסיף לאפשרות שהרשימה הערבית תליץ על גנץ: "נעשה הכל כדי למנוע מנתניהו להמליץ על גנץ". ובהמשך תקף עוד: "הממשלה עושה פשעים נגד האנושות, מצפה משקד לחזור בה מאמירותיה הגזעניות".