השר רפי פרץ בוידוי אישי: "בחודשיים האחרונים חוויתי מתקפות אישיות נגדי"

רגע לפני הבחירות השר פרץ מסכם תקופה של בחירות ועוד בחירות:"אני נמצא כאן בחרדת קודש ועושה הכל כדי למלא שליחותי נאמנה ואני אומר לכם עם יד על הלב, עשינו החלטות כבדות משקל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/09/19 20:39 טז באלול התשעט

השר רפי פרץ בוידוי אישי: "בחודשיים האחרונים חוויתי מתקפות אישיות נגדי"
שר החינוך פרץ, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

רגע לפני הבחירות, השר הרב רפי פרץ בפניה אישית לגולשים שלו בפייסבוק. השר פרץ מתייחס לתקופה האחרונה ואומר: "בחודשיים האחרונים חוויתי מתקפות אישיות נגדי. השמצות, סרטונים והשחרה של כל העשייה שלי.
לא רק אותי הם תקפו, אלא את כל הציונות הדתית ומסורת ישראל ומה שהיא מייצגת. העמיקו את השסע והקרע בתוך החברה הישראלית כדי לקושש עוד קולות, ואנחנו ענינו בצורה ממלכתית וערכית ככל שהיה ניתן. זו האמת שלנו ואיתה גם ננצח.
אנחנו אחרי חצי שנה מטלטלת, תחרותית, ומלאה במאבקי כוחות, בלכלוך בלתי פוסק ועל כן חשוב לי להזכיר ולהדגיש שלפני הכל אחים אנחנו. למחרת הבחירות צריך לחיות יחד במדינה."

פרץ מתייחס להחלטה האישית שלו ומספר: "אני מאמין בלב שלם שכל אחד מעם ישראל, מכל קצוות הקשת הפוליטית אוהב את המדינה הזאת ורוצה רק בטובתה. הויכוח הוא על הדרך ועל המחיר, אבל מתוך האמונה הזו יצאתי לדרך לפני חצי שנה ונכנסתי לעולם הפוליטי ומתוך אמונה זו קיבלתי על עצמי את התפקיד החשוב להיות שר החינוך של כל ילדי ישראל ומתוך אמונה זו אני מצביע מחר בלב מלא הודיה לקב"ה על הזכות להיות חלק מהעם המיוחד הזה, שיודע להתווכח אבל יודע גם להיות מאוחד, להפגין אהבה ולהתגייס אחד למען השני.
כל חיי השתדלתי לחיות בתודעת הנני. ובכל פעם שנקראתי לדגל התייצבתי ומילאתי את המשימה שהוצבה בפניי למען עם ישראל, כשהתגייסתי לטייס, כשהקמתי מכינה, כשבניתי יישוב וחלקאות בחולות כשאף אחד לא האמין וכאשר נקראתי לעולם הפוליטי להוביל את הציונות הדתית.
אני נמצא כאן בחרדת קודש ועושה הכל כדי למלא שליחותי נאמנה ואני אומר לכם עם יד על הלב, עשינו החלטות כבדות משקל, החלטות קשות ועכשיו פחות מ-24 שעות לפני הרגע הגורלי אני יודע בוודאות ובלב שלם שהרשימה שלנו מייצגת בצורה המדויקת ביותר את הימין בישראל."

ולסיום, חוזר וקורא כמובן להצביע לימינה: "רק ׳ימינה׳ חזקה תדאג לדברים שחשובים לנו באמת. רק אם יהיה לנו כח נוכל להיות בטוחים שארץ ישראל תשאר שלימה, שהקול שלנו ישמע, שכל מוסדות הציונות הדתית שעמלנו שנים רבות להקים והם תפארתנו ימשיכו לתפקד ולהרבות טוב בעולם.
מתוך האמונה שכולנו, כל אחד מאיתנו אוהב את המדינה הזאת ומוכן לעשות הכל למענה אני פונה אליכם ומבקש שתצאו להצביע, שלא תתפתו לאדישות. אנחנו בקרב אמיתי על הבית שלנו, על החלומות שלנו, על הזהות היהודית שלנו ועל עתיד ילדינו.
אני אוהב אתכם ומאחל לכולנו לבחור נכון, לבחור ט.ב ולהרבות אהבה ועשיה."

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=496102524507873&id=374907306627396

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן