נתניהו: "בן גביר לא יהיה שר"

ראש הממשלה הצהיר בגל"צ כי יו"ר עוצמה יהודית לא יכהן כשר בממשלתו: "לצערי הם לא עוברים את אחוז החסימה", והבטיח לספח את כל יישובי יו"ש, כולל היישוב היהודי בחברון

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/09/19 08:32 טז באלול התשעט

נתניהו: "בן גביר לא יהיה שר"
איתמר בן גביר, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

האם יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר יכהן כשר בממשלה, אם תעבור מפלגתו את אחוז החסימה? תלמידו של הרב כהנא, שנחשב לסמן הקיצוני במערכת הבחירות, עד כדי סירוב של ח"כים מהשמאל להשתתף עמו בפאנלים, הצהיר בשבוע שעבר כי התנאי לכניסה לקואליציה של עוצמה יהודית היא שהוא ימונה לשר, אך נראה כי נתניהו חושב אחרת.

"הוא לא יהיה שר". הצהיר הבוקר (א') ראש הממשלה בגל"צ. "לצערי הם גם לא עוברים בכלל את אחוז החסימה, בדקנו את זה בעשרות סקרים" הוסיף נתניהו, שבשבוע שעבר, עם טיסתו לרוסיה, טען כי בסקרי הליכוד עוצמה יהודית דווקא עוברת את אחוז החסימה.

בן גביר עצמו אמר בשבוע שעבר ב-ynet כי הוא מתכנן להיות שר, אם ייכנס לקואליציה: "אני לא מוותר עליו", אמר על נתניהו. "אני אוהב אותו, אני אחבק אותו, אני רוצה שיהיה ראש ממשלה, אני רוצה להיות שר בממשלה שלו".

זה תנאי לכניסה לממשלה?
"מה אני, פראייר? כולם יהיו שרים ואני אהיה הכבשה השחורה? בוודאי שאם אני מצטרף לקואליציה, המטרה היא להיות שר".

בהמשך הראיון חזר ראש הממשלה על התחייבותו להחיל את הריבונות הישראלית על היישובים היהודיים ביהודה ושומרון: "אספח גם את קרית ארבע והיישוב היהודי בחברון", הצהיר.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן