בליכוד מגיבים לשקד: "עד לפני חודשיים ניסתה להצטרף לליכוד בעצמה"

לאחר המתקפה של איילת שקד על ראש הממשלה וסביבתו, בליכוד מגיבים: "הספין של סמוטריץ׳-שקד ובנט כבר הוכחש על ידי ממשל טראמפ. גם שקד, שרק לפני חודשיים עוד ניסתה להצטרף לליכוד, יודעת שזה לא משנה אם המפלגה שלה תקבל מנדט יותר או פחות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/09/19 17:20 טו באלול התשעט

בליכוד מגיבים לשקד: "עד לפני חודשיים ניסתה להצטרף לליכוד בעצמה"
נתניהו, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בליכוד מגיבים לדבריה של יו"ר ימינה, איילת שקד, שתקפה בחריפות את ראש הממשלה, וטענה כי הוא רוצה את הציונות הדתית "קטנים עלובים ולא משפיעים": "למרבה הבושה הספין של סמוטריץ׳-שקד ובנט כבר הוכחש על ידי ממשל טראמפ. גם שקד, שרק לפני חודשיים עוד ניסתה להצטרף לליכוד, יודעת שזה לא משנה אם המפלגה שלה תקבל מנדט יותר או פחות, אבל אם הליכוד לא תהיה המפלגה הכי גדולה - נקבל ממשלת שמאל של לפיד-גנץ והמפלגות הערביות".

עו"ד איתמר בן גביר, ראש רשימת עוצמה יהודית מגיב לשקד: "איילת שקד שבעצמה רצתה להצטרף לליכוד- מדברת היום בשצף קצף נגד תכנית טראמפ, טוענת שמדובר בתכנית לעקירת יישובים. אבל היא לא שמה לב שבמו ידיה היא מחבלת באפשרות להאבק בתכנית הזאת. הרי רק עם עוצמה יהודית יש ממשלה ימנית. רק עם עוצמה יהודית יהיה רוב של 61 אנשי ימין כדי להאבק בתכנית הזאת. ואיילת שקד פוגעת באפשרות המאבק נגד גירוש יהודים". 

צפו בתגובתו של בן גביר: