הליכוד נגד בנט: "פייק ניוז מוחלט"

לאחר שבימינה הפיצו מפה של "תכנית האיים", ביהודה ושומרון, כפי שהם טוענים שתיראה תכנית השלום של טראמפ, בליכוד טוענים שהמפה לא נכונה: "מוכנים לפגוע ביחסים הרגישים עם ממשל טראמפ כדי לקושש כותרות"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 15/09/19 11:46 טו באלול התשעט

הליכוד נגד בנט: "פייק ניוז מוחלט"
טראמפ, צילום: פלאש 90

תכנית האיים או תכנית סיפוח? הבוקר פרסם מס' 4 ברשימת ימינה, נפתלי בנט, מפה של יהודה ושומרון עם היישובים היהודיים מבודדים, וטען שכך תיראה ההתיישבות לאחר החלת 'עסקת המאה' - תכנית השלום של נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ, הצפויה להתפרסם אחרי הבחירות. בהמשך הציגה גם יו"ר ימינה, איילת שקד, את המפה בראיונות שונים שערכה.

בתגובה, תוקפים בליכוד את ראשי ימינה, וטוענים כי המפה שהם מציגים איננה נכונה: "המפה שבנט סמוטריץ׳ ושקד מפרסמים - לא נכונה ולא מהווה חלק מתוכנית המאה של טראמפ", נאמר בהודעת הליכוד. "פייק ניוז מוחלט. לא ברור למה בנט סמוטריץ' ושקד מוכנים לפגוע ביחסים הרגישים עם ממשל טראמפ רק כדי לקושש כמה כותרות בתקשורת". 

עוד נאמר בהודעת הליכוד כי "'תכנית המאה' של טראמפ תגיע מיד לאחר הבחירות ואזרחי ישראל צריכים להחליט ביום שלישי את מי הם רוצים לשלוח למו"מ מול הנשיא טראמפ - את ידידו הקרוב ראש הממשלה נתניהו, ששמר על ארץ ישראל במשך 8 שנות אובמה, והביא להישגים אדירים מול ממשל טראמפ, או את יאיר לפיד, שרוצה לפנות 90 אלף מתיישבים, ושאף אדם רציני בארה"ב בכלל לא מכיר".