בימינה מגיבים: "נתניהו במסע לחיסול הציונות הדתית"

"נתניהו במסע לחיסול ימינה והציונות הדתית. לא שמענו ממנו מילה למצביעי ש"ס. בלוף המפלגה הגדולה נחשף בבחירות האחרונות", כך הגיבה הערב מפלגתה של איילת שקד לסרטון של נתניהו

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 14/09/19 21:24 יד באלול התשעט

בימינה מגיבים: "נתניהו במסע לחיסול הציונות הדתית"
יו"ר ימינה איילת שקד, צילום: פלאש 90, גילי יערי

עם צאת השבת, ראש הממשלה בנימין נתניהו שחרר סרטון ובו הוא קורא לא להצביע למפלגת ימינה או לעוצמה יהודית. "לא משנה אם לימינה יהיה עוד מנדט או פחות מנדט", אמר נתניהו. כעת, במפלגת ימינה מגיבים ואומרים: "אם ימינה תהיה קטנה הליכוד יקים ממשלה עם השמאל".

https://youtu.be/RJXDDSIlwbQ

במפלגת ימינה אמרו עוד כי "נתניהו במסע לחיסול ימינה והציונות הדתית. לא שמענו ממנו מילה למצביעי ש"ס. בלוף המפלגה הגדולה נחשף בבחירות האחרונות, רק כמות הממליצים קובעת. אם ימינה תהיה קטנה הליכוד יקים ממשלה עם השמאל. רק ימינה גדולה תמשוך".

בעוצמה יהודית אומרים הערב: "הנסיון של ראש הממשלה להוריד חצי מנדט מעוצמה יהודית ולגרום לה לא לעבור את אחוז החסימה מלמד על דבר אחד: נתניהו החליט להקים ממשלה עם גנץ ולפיד וזנח את האופציה להקים ממשלת ימין. רק עם עוצמה יהודית יהיה רוב 61 לימין ועוצמה יהודית תשמור על נתניהו ותחייב אותו להקים ממשלה ימנית".

לא רוצים אותנו ברשימה| בן גביר

בן גבירצילום: פלאש 90. יונתן זינדל

כזכור, גם בבחירות האחרונות שהתרחשו באפריל, ראש הממשלה יצא בקמפיין שכונה "גוועלד" ובו קרא לאזרחי ישראל להצביע למפלגתו מחשש שנשיא המדינה יטיל את הרכבת הממשלה אך ורק על המפלגה הגדולה ביותר, ולא יתבסס על מספר הממליצים. כזכור, לנתניהו ניתנה האפשרות להרכיב את הממשלה ולא לכחול לבן למרות השוויון בין המנדטים - בגלל מספר הממליצים שהמליצו על יו"ר הליכוד להרכבת הממשלה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן