"הערבים רוצים להשמיד את כולנו": ההודעה המביכה של נתניהו

בהודעה שנשלחה למתנדבים בפייסבוק מטעם ראש הממשלה נכתב: "ממשלת שמאל חילונית, חלשה, שסומכת על הערבים שרוצים להשמיד את כולנו - נשים, ילדים וגברים ותאפשר איראן גרעינית שתחסל אותנו". טעות של עובד מטה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/19 12:39 יא באלול התשעט

"הערבים רוצים להשמיד את כולנו": ההודעה המביכה של נתניהו
נתניהו. מסתבך שוב, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

סרטון "הערבים נוהרים" החדש? ראש הממשלה נתניהו פנה היום (ד') במסר בפייסבוק באמצעות "צ'אטבוט", מסר אוטומטי בתוכנת המסרים המיידים של הרשת החברתית, בו נכתב כי "הערבים רוצים להשמיד את כולנו". וזכה לתגובות נזעמות

במסר שהגיע למשתמשים בפייסבוק, שמטרתו לעודד תומכי ליכוד ותומכי נתניהו לשכנע את חבריהם להצביע ליכוד: "אני תורם את הזמן שלי כי אסור שתקום בעוד שבוע ממשלת שמאל מסוכנת עם לפיד, עודה, גנץ וליברמן. ממשלת שמאל חילונית, חלשה, שסומכת על הערבים שרוצים להשמיד את כולנו - נשים, ילדים וגברים ותאפשר איראן גרעינית שתחסל אותנו", נכתב במסר, שפורסם ב'דה מרקר'.

המסר שנשלח מעמוד הפייסבוק של נתניהו

המסר שנשלח מעמוד הפייסבוק של נתניהוצילום: צילום מסך

יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, תקף את נתניהו בתגובה לדברים במילים חריפות: "נתניהו פסיכופט ללא קווים אדומים והוא רוצה לראות דם. העבריין הבזוי הזה ימשיך להתיר את דמנו כל עוד הוא מאמין שזה יסייע לו להימלט מהכלא". עודה מסר כי "פנינו לפייסבוק - הם מוכרחים לפעול מיד לשים סוף להסתה הגזענית ומסוכנת של נתניהו נגד האוכלוסייה הערבית".

יו"ר המחנה הדמוקרטי, ניצן הורוביץ, מסר בתגובה: "כמו שעון שטני, בסוף כל בחירות, ביבי שולף את המהלך הכי מלוכלך שלו: הסתה פרועה נגד חמישית מאזרחי המדינה. אחר כך הוא אולי יתנצל. כי זה מי שהוא באמת: חסר מעצורים, קיצוני, מושחת. והדבר האחרון שצריך לעשות זה ״אחדות״ אתו ועם המפלגה שלו.
לך הביתה. לך".

בליכוד מסרו בתגובה: "מדובר בטעות של עובד במטה. ראש הממשלה נתניהו לא ראה את הדברים, לא אישר אותם, הם אינם על דעתו ואינם מקובלים עליו. כשהדברים הובאו לידיעתו הוא ביקש להסירם מיד".