האזינו לבנט לועג לנתניהו: "לפני בחירות מבטיחים הרבה הבטחות"

שר החינוך לשעבר אומר בתגובה להבטחת ראש הממשלה לספח את בקעת הירדן כי "חמישה ימים לפני בחירות, כל הבטחה היא מוגבלת". והזכיר את הבטחות נתניהו שנשארו על הנייר. האזינו לדבריו

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 11/09/19 08:58 יא באלול התשעט

האזינו לבנט לועג לנתניהו: "לפני בחירות מבטיחים הרבה הבטחות"
מבטיחים הבטחות. בנט ונתניהו, צילום: שלומי כהן/פלאש 90

היסטוריה של ראש הממשלה? בימין פחות מתרגשים. שר החינוך לשעבר נפתלי בנט, אחד שידע כמה הבטחות נכזבות אצל נתניהו בשנים האחרונות, מתייחס הבוקר (ד') ברדיו ירושלים להצהרת ראש הממשלה אמש כי מייד לאחר הבחירות יחיל את החוק הישראלי על בקעת הירדן.

בנט אמר בראיון למאיה חסון כי חמישה ימים לפני הבחירות, כוחן של הבטחות הוא מוגבל: "אנחנו חמישה ימים לפני בחירות", הזכיר, "מטבע הדברים מבטיחים הבטחות. הרבה מהן לא מתקיימות כמו עונש מוות למחבלים, בנייה בגוש עציון ופינוי חאן אל אחמר. לכן, כל הבטחה לפני בחירות היא מוגבלת"

בנט בראיון ברדיו ירושלים:

כזכור, אמש הודיע ראש הממשלה באירוע מיוחד של הליכוד, כי מייד לאחר הבחירות יחוקק חוק לסיפוח בקעת הירדן, ויקדם את החלת החוק הישראלי על היישובים ביהודה ושומרון. דבריו זכו לתגובות נלהבות בהתיישבות, אך גם שם היו מי שפחות התרגשו.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר כי הכרזת נתניהו מדאיגה: "לצד הברכות שצריך לברך וכמובן אני מברך את ראש הממשלה על כל אמירה חיובית על החלת ריבונות ביהודה ושומרון, אני חייב לומר בצער שההצהרה הזו הערב בעיתוי שלה, בזמן של ממשל טראמפ היא מדאיגה והיא מעוררת חשש, רציני מאוד להמשך האחיזה היהודית ביותר מ90% מהשטח ביהודה ושומרון אני לא מבין מה קרה, גם לפני הבחירות הקודמות, גם בנאום ראש הממשלה באירוע 40 שנה לשומרון, כשדובר בצורה ברורה על ריבונות על כל הישובים היהודים ביהודה ושומרון פתאום אנחנו מדברים על 10% מהשטח. רק על בקעת הירדן", תקף ראש המועצה האזורית שומרון.