"עלילת דם": כשמוטי יוגב הגן על בנט

לאחר שאורלי לוי-אבקסיס טענה כי סמוטריץ' הצהיר כי ייקח "כסף מהילדים הרעבים של בית שאן", עבור ההתיישבות, חבר מפלגתו תוקף וטוען כי מדובר בעלילת דם, ומונה את רשימת הפעולות שעשו בבית היהודי עבור בית שאן

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/19 08:59 י באלול התשעט

"עלילת דם": כשמוטי יוגב הגן על בנט
מוטי יוגב ונפתלי בנט. מצופפים שורות, צילום: פלאש 90

מוטי יוגב נגד אורלי לוי-אבקסיס, ואפילו יוצא להגנת הנמסיס, נפתלי בנט. מס' 2 במפלגה העבודה-גשר טענה אמש (ב') כי שר התחבורה סמוטריץ' אמר בדיון בוועדת הכספים כי "גם אם נצטרך לקחת אוכל מהילדים הרעבים בבית שאן (עבור ההתיישבות ביו"ש) נעשה את זה". 

ח"כ יוגב טוען הבוקר כי מדובר באמירה צינית של סמוטריץ' ותוקף את לוי-אבקסיס: "איזו עלילת דם. אורלי, אני רואה שקשה לך. קשה לך בשמאל. במקום לפעול למען הערכים שאת מאמינה בהם וגדלת עליהם, את מתחרה בסתיו שפיר על מי יותר מסיתה נגד הציונות הדתית. 
לפני שבוע קבעת שהציונות הדתית 'מנוכרת', עכשיו את מפיצה עלילות דם נגד מפעל ההתיישבות. אנחנו לקחנו אוכל מילדים רעבים בבית שאן כדי להקים התנחלויות? הנה רשימה קצרה של פעולות שעשינו לטובת העיר בית שאן". כותב יוגב.

"כשמפעל ריקור היה על סף סגירה, דרך ועדת החוץ והביטחון פעלתי לעצור את זה, לשחרר אותו מהרגולציה של משרד הביטחון ולהציל עשרות משרות. לא לקחנו אוכל מילדים רעבים - נתנו פרנסה לעשרות משפחות. 
אבל אני לא לבד. בשבטה כשרת המשפטים איילת שקד סייעה לקבוצת הכדורגל המקומית בהשגת מנהל תקין ברשם העמותות.
כשר החינוך בנט אישר שיפוצים לבתי הספר בעיר, לצד אישור של עשרות מזגנים מדי שנה. נפתלי בנט העניק הטבת מס למפעלים באיזור התעשייה פארק צבאים - מאז הפארק פורח. לא לקחנו אוכל מילדים רעבים, נתנו פרנסה לעשרות עובדים גאים.
שר השיכון אורי אריאל דאג לתקציב מיוחד לשיקום שכונות חברתי במתנ"ס בשיכון ד'.
סגן שר הדתות לשעבר הרב אלי בן דהן סייע לעיר בשיפוץ בתי עלמין, מקוואות ובתי כנסיות בעיר.
בצלאל סמוטריץ הוא שר תחבורה נמרץ והיה ח"כ פעלתן קודם לכל. כל כולו מושקע בעשייה לטובת עם ישראל, בכל רחבי הארץ, מכל המגזרים. המספר שלו ידוע והסלולר שלו נגיש לכולם. גם לתושבי יהודה ושומרון - וגם לתושבי הפריפריה". 

יוגב הוסיף: "אל תטעי אורלי, אנחנו לא מתביישים במפעל ההתיישבות. אנחנו גאים בה. אבל אנחנו גם גאים בעשייה הרבה שלנו לטובת הפריפריה החברתית והגיאוגרפית. זו הציונות הדתית, עם מסירות נפש לכלל. גם לתושבי יהודה ושומרון - וגם לתושבי הפריפריה".