קרב הציוצים 'פרץ-לפיד' עולה שלב

שר החינוך ענה ליו"ר יש עתיד שדרש את פיטוריו: "יש עתיד והעומד בראשה הם קופסת ג׳ל למריחה"; לפיד תקף חזרה: "מי אתה שתטיף לי מוסר? תגנה קודם את הרב טאו שהאשים את החילונים במשכב בהמה וגילוי עריות"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 09/09/19 09:43 ט באלול התשעט

קרב הציוצים 'פרץ-לפיד' עולה שלב
שר החינוך הרב רפי פרץ, צילום: גילי יערי, פלאש 90

קרב ציוצים חריף החל הבוקר (ב') בין יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד לבין יו"ר הבית היהודי, השר רפי פרץ. יו"ר יש עתיד אמר כי על הרב רפי פרץ להתפטר מתפקידו כשר החינוך וכי הוא לא יכול לכהן בתפקיד עוד יום אחד נוסף. פרץ ענה ללפיד בצורה לא אופיינית: "יש עתיד והעומד בראשה הם קופסת ג׳ל למריחה והסתה שבסוף היום נשטפת במים קרים. יאיר, מלבד למשוך בעט לא תרמת מאומה לעם ישראל". 

בציוץ חריף, תוקפני ולא אופייני של שר החינוך, המשיך לתקוף פרץ את לפיד ואמר: "בזמן שאני חינכתי, פיקדתי ובניתי יישובים אתה היית מספר סיפורים, פרזנטור לבנקים, חממה לסטנדפיסים. אתה תנועה ואדם שכל מטרתו היא העמקת השסע והקיטוב בעם ישראל. לא יהדות מכילה, אתה יאיר חולצה שחורה שכל מורשתו היא אפס אחד גדול".

כעת הקרב עלה שלב כשלפיד אמר על שר החינוך: "פרץ, עדיף ללבוש חולצה שחורה מלהחזיק בדעות שחורות וחשוכות. מי אתה שתטיף לי מוסר? תגנה קודם את הרב טאו, ראש הישיבה שלך, שהאשים את החילונים בפדופיליות משכב בהמה וגילוי עריות. תסגור את מכינת המסיתים שלך".

מתנגד לעוצמה יהודית | יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפידצילום: פלאש 90, תומר נויברג

הדברים של שר החינוך מגיעים כאמור אחרי השתלשלות אירועים שקרו בשבוע האחרון. הדברים החלו כאשר התפרסמה כתבה של כתב החינוך של חדשות 13, עמרי מניב לפיה במכינת עצמונה, שבראשה עמד הרב רפי פרץ מחנכים לאי גיוס ואי קבלת החברה החילונית כחברה לגיטימית. אמש פורסם תחקיר לפיו הדברים של מניב הוצאו מהקשרם ועל כך דרש הרב רפי פרץ התנצלות.

הבוקר, ח"כ לפיד צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לפני שרפי פרץ דורש שיתנצלו בפניו, קודם שיגנה את הרב טאו שכתב שהחילונים מנסים להכניס פדופיליה ומשכב בהמה לגני הילדים. זו הישיבה שלך. זה הרב שלך. אתה לא יכול להמשיך להיות שר החינוך אפילו דקה נוספת". בעקבות הדברים של יו"ר יש עתיד, נפתלי בנט תקף את שותפו לממשלה לשעבר ואמר: "אדון לפיד, הפסק לירות צרורות שנאה". כעת, בציוץ לא שגרתי של שר החינוך, הרב רפי פרץ תקף את יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד וכינה אותו בשמות.