בימינה דורשים: לפטר הכתב עמרי מניב

לאחר שהתברר כי דברים של הרב נאמבורג נאמרו כחלק ממשחק תפקידים במהלך שיעור, דורשים במפלגה מחדשות 13 להתנצל.   "הפצתם שנאה והגדלתם את הקיטוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/09/19 20:09 ח באלול התשעט

בימינה דורשים: לפטר הכתב עמרי מניב
עמרי מניב, צילום: חדשות 10, ויקיפדיה

לאחר שנחשף כי הציטוטים שהביא הכתב עמרי מניב בחדשות 13 בשמו של הרב נאמבורג הם פייק ניוז, והיו חלק ממשחק תפקידים שנערך במכינה, ממהרים במפלגת ימינה, מפלגתו של הרב פרץ שעמד בראש המכינה עד לא מזמן, לדרוש התנצלות מחדשות 13, ולפטר את הכתב עמרי מניב.

בשבוע שעבר צוטטו חלקים משיעורו של הרב נאמבורג בהם נאמר: "החילונים רשעים שאסור להתקרב אליהם" וכי  "בן גוריון גרוע מאנטיוכוס, יש להסיר את תמונותיו ואסור לגייס נשים לצבא" - היום עולה כי הציטוטים הם חלק ממשחק תפקידים שערך הרב  עם תלמידיו, במהלכו גילם את תפקידו של החרדי המתריס כלפי הנכונות של התלמיד הציוני הדתי להתגייס לצבא למרות שהוא עלול להתערער מבחינה דתית ורוחנית. 

בימינה אמרו בתגובה כי "הקמפיין של השמאל הרדיקלי חדר למהדורות החדשות במסווה של ידיעות בלעדיות - פייק ניוז מהמעלה הראשונה.  אנו דורשים ממערכת חדשות 13 להתנצל בפתיחת המהדורה בדיוק כפי שפרסמו את ההקלטות ולפטר את הכתב עמרי מניב ששפך את דמו את הרב נאומברג בפרסום פייק ניוז שפל". 

עוד הוסיפו במפלגה קריאה לראשי מפלגות השמאל שעשו שימוש בכתבה להתנצל פומבית  "הפצתם שנאה והגדלתם את הקיטוב".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן