"באיזו מדינה אתם רוצים לחיות?" קרב ציוצים בין הרב פרץ לליברמן

יו"ר ישראל ביתנו טען כי נתניהו סגר דיל עם החרדים - שלטון בתמורה למדינה הלכה: "או להצביע ישראל ביתנו או לקבל ממשלת מיעוט, חרדית משיחית". הרב פרץ תקף בתגובה: "ממשלת שמאל חילונית ודורסנית"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 06/09/19 11:53 ו באלול התשעט

"באיזו מדינה אתם רוצים לחיות?" קרב ציוצים בין הרב פרץ לליברמן
ראש בראש. הרב פרץ וליברמן, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

שבוע וחצי לבחירות, ההתכתשויות הפומביות בין הפוליטיקאים רק מתגברות. יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צייץ בטוויטר כי נתניהו סגר דיל עם "החרדים והמשיחיים", שיוביל את ישראל למדינת הלכה:"עסקת המאה האמיתית נחשפה", כתב ליברמן. "נתניהו סגר עם החרדים שהם יתנו לו את השלטון והוא יתן להם מדינת הלכה ואת זה חייבים לעצור. זו לא שאלה של גנץ או נתניהו. השאלה היא באיזו מדינה אתם רוצים לחיות: מדינה יהודית או מדינת הלכה?"

לדברי ליברמן: "זה או להצביע ״ישראל ביתנו״, המפלגה היחידה שיכולה לכפות ממשלה לאומית רחבה עם הליכוד וכחול לבן או לקבל ממשלת מיעוט, חרדית משיחית, שתהפוך את מדינת ישראל למדינת הלכה".

בתגובה, שר החינוך ויו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ (ימינה) טוען כי הצבעה לישראל ביתנו פירושה גירוש יהודים מבתיהם: "עסקת המאה האמיתית נחשפה. ליברמן  סגר עם גנץ שהוא יתן לו המלצה אצל הנשיא והוא יתן להם בתמורה ממשלת שמאל חילונית. זו לא שאלה של גנץ או ליברמן. השאלה היא באיזו מדינה אתם רוצים לחיות: מדינה שנכנעת לעסקת המאה ומגרשת אלפי יהודים מבתיהם, מדינה שמחרימה ומשסה ציבור מאמין בתורת ישראל ובמורשת ישראל".

הרב פרץ הוסיף: "זה או להצביע "ימינה" המפלגה היחידה שתמשוך ימינה ותשמור על הארץ ומורשת ישראל בשותפות עם הליכוד או לקבל ממשלת שמאל, חילונית ודורסנית שתהפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה".