זה רשמי: בכירי זהות תומכים בימינה

על אף שפייגלין עצמו הצהיר על תמיכה בליכוד, שלושת הבכירים במפלגתו הביעו את אמונם ב'ימינה'. שקד: "משמאל, ולצערי לא פעם - גם מימין, אנחנו מזהים רצון עז לצמצם את חירויותיו של האזרח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/19 19:38 ה באלול התשעט

זה רשמי: בכירי זהות תומכים בימינה
צילום: ללא

בכירי מפלגות ״זהות״ לשעבר, גלעד אלפר, ליבי מולד ורפאל מינס, הצהירו הערב (ה') בתל אביב על תמיכה בראשי "הימין החדש", נפתלי בנט ואיילת שקד, ובמפלגת ״ימינה״ בבחירות הקרובות. מי שלא השתתפו במסיבת העיתונאים היו השר פרץ והשר סמוטריץ' מהבית היהודי-איחוד לאומי. 

הודעתם הדרמטית של ראשי זהות וקריאתם לתומכי המפלגה להצביע "ימינה", מגיעה לאחר חבירתו של יו"ר זהות משה פייגלין לליכוד ופרישת המפלגה מהמירוץ לכנסת

בימים האחרונים נוהלו בין הצדדים מגעים אינסטנסיביים בהובלת השר לשעבר בנט לקידום ערכים ורעיונות משותפים של ליברליזם, כלכלה חופשית וחירות הפרט בכנסת ובממשלה.

"אנחנו מאוד שמחים על הבחירה שלכם להביע תמיכה בימינה". אמר בנט לפורשים והוסיף: ":אנחנו מאוד שמחים, אבל לא מאוד מופתעים. לא מופתעים כי גם כשהייתם חלק ממפלגת האחות שלנו – 
חזון החירות שלכם היה חלק משמעותי מהזהות של ימינה: האמונה בחירות האדם משותפת לכולנו. 
מפלגת ימינה מאמינה ביכולת שלנו כיחידים וכקהילות לנהל את עצמנו באופן טוב יותר מזה שהממשלה מתכננת עבורנו". 

צילום: ללא

 

 יו"ר ימינה, איילת שקד סיפרה מה התכנית הכלכלילת של מפלגתה: "ימינה, ואנשי זהות שהצטרפו אליה, כופרים בהנחה הרווחת שהפיתרון יימצא תמיד במדינה, בפקידות ובמערכת המשפט; אף פעם לא באדם;  אף פעם לא ביוזמה החופשית שלו. משמאל, ולצערי לא פעם - גם מימין, אנחנו מזהים רצון עז לצמצם את חירויותיו של האזרח ואת החופש העומד בבסיסו של השוק החופשי.  יחד, ומהיום עם חיזוק משמעותי, ימינה תעמוד בפרץ הזה."