עוקצים את נעם: רבני הציבור התורני הביעו תמיכה בימינה

עשרה ימים לפני הבחירות, התכנסו בכירי רבני הציבור הדתי תורני לכינוס מיוחד בו הביעו תמיכה במפלגת ימינה

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/19 18:04 ה באלול התשעט

עוקצים את נעם: רבני הציבור התורני הביעו תמיכה בימינה
רבני הציונות הדתית עם סמוטריץ', צילום: דוברות ימינה

עשרה ימים לפני הבחירות התכנסו בירושלים בכירי הרבנים של הציבור הדתי תורני, בנוכחות השר בצלאל סמוטריץ', והביעו תמיכה בהצבעה למפלגת ימינה.

בין הרבנים הבכירים שנכחו בכנס היו בין היתר: הרב יהושע שפירא ראש הישיבה ברמת גן, הרב איתן איזמן ראש מוסדות צביה, הרב חננאל אתרוג ראש ישיבת שבי חברון, הרב אליהו בלומנצוויג ראש ישיבת ההסדר בירוחם, הרב אליקים לבנון רב השומרון, הרב חיים גנץ ראש הישיבה בתל אביב, הרב שבתי סבתו ראש הישיבה במצפה יריחו, הרב דודי דודקביץ ראש הישיבה ביצהר והרב אלישע אבינר ישיבת מעלה אדומים.

הרבנים הביעו תמיכה בלתי מסוייגת ברשימת ׳ימינה׳ ודנו בדרכי הפעולה להצלחת הרשימה בבחירות הקרובות. השר סמוטריץ׳ סקר בפני הרבנים את המציאות הפוליטית והביע דאגה מהצבעה למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה. בסיום המפגש ביקשו הרבנים לחזק את השר סמוטריץ׳ וראשי ׳ימינה׳ ואף החליטו לפעול כל אחד במסגרת ישיבתו וקהילתו על מנת להביא להצלחת המפלגה בבחירות הקרובות.

תמיכת הרבנים הגיעה כאשר יתר המפלגות המאתגרות את ימינה, כמו עוצמה יהודית ונעם, התהדרו בתמיכת הרבנים כלפיהם, אולם בסוללת הרבנים המכובדת שהציגה ימינה, לא נכללים הרבנים הליברלים. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן