"הרפורמים הם לא זרם ביהדות אלא זרם שחותר מתחת ליהדות"

יו"ר נעם פתח את שנת הלימודים בתפילת ראש חודש בכותל המערבי והמשיך לבית הספר בשומריה שם שוחח עם הבנות העולות לכיתה א': "אתן שומרות על היהדות כמו שהכותל שמר על בית המקדש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/09/19 10:06 ב באלול התשעט

"הרפורמים הם לא זרם ביהדות אלא זרם שחותר מתחת ליהדות"
צילום: ללא

יו"ר מפלגת נעם הרב דרור אריה, חבר הרשימה יגאל כנען ופעילי המפלגה התייצבו אתמול (א') בכותל המערבי לתפילת ראש חודש. הם הגיעו למקום על מנת לערוך תפילה יהודית מסורתית מול תפילת נשות הכותל. 

פעילים המפלגה דיווחו כי כבר בכניסתן למתחם הכותל החלו הנשים להפר את הסדר הציבורי. על פי הדיווח, הנשים התעקשו להיכנס דרך מעבר הבידוק לגברים ולא דרך מעבר הנשים, ולא שעו להוראות המאבטחים בנושא.

לאחר התפילה שהתקיימה כסדרה המשיך הרב דרור וליווה את בנו הנכנס לכיתה א'. משם המשיך אל בית הספר לבנות ביישוב שומריה שם הוא מכהן כרב בית הספר וסיפר לתלמידות העולות לכיתה א' כי הגיע כעת מהכותל המערבי.

הרב השווה בשיחתו בין הכותל המגן על עם ישראל והיהדות לבין הילדות העוסקות בלימוד התורה ומשמשות גם הן כמגינות על היהדות ועתידה מול גורמים המנסים לערער את יסודותיה.

עם צאתו מהכותל המערבי מסר הרב דרור אריה: "באנו היום להתפלל בכותל. הגיעו לכאן נשות הפרובוקציה כדי לעשות את הפרובוקציות שלהן ולפגוע בכותל".

"צריך לדעת שהרפורמים הם לא זרם ביהדות אלא זרם שחותר מתחת ליהדות, הן באות לכאן לחרף ולגדף. אך אנחנו לא ניתן להן להביא את מה שהרפורמים עושים בארה"ב לכאן. את נגע ההתבוללות ושאר המעשים שלהם. צריך לומר כל הכבוד לנוער שלנו, צדיקים וצדיקות שבאים להמשיך את הנצח שלנו, את הקודש שלנו. הכותל לא יחולק כי הלב הוא אחד. יש לנו יהדות אחת, ועם ישראל ישמור על הכותל מכל משמר".