"יש לנו 40 אלף חתימות - אנחנו ממשיכים": במפלגת נעם מעודדים

המפקד של מפלגת הר המור הגיע לכ-40 אלף חתימות ובמפלגה מבהירים: "רבבות היהודים אמרו את דברם – אנחנו ממשיכים"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 30/08/19 12:12 כט באב התשעט

"יש לנו 40 אלף חתימות - אנחנו ממשיכים": במפלגת נעם מעודדים
מפלגת נעם מגישה את רשימתה לכנסת, צילום: הותר לשימוש

במפלגת נעם מציגים תמונה אופטימית לקראת ה-17 בספטמבר. כמה ימים לאחר שהחל המפקד של המפלגה שנוצרה בהר המור, הגיעו במשאל ל-40 אלף חתימות תמיכה של מצביעים פוטנציאליים. "רבבות היהודים אמרו את דברם – אנחנו ממשיכים".

במפלגת נעם טוענים כי אתמול במהלך היום והערב ניסו האקרים לשבש את מערכות קמפיין נעם ולהחדיר למערכת באגים שונים. המספר העדכני כעת הוא 39,520 אך עולה כל העת ועד השבת צפוייה המפלגה להגיע ל-40,000 החתימות אליו ביקשו להגיע עד סוף השבוע.

בנוסף לכך, הבוקר (ו') חושפת המפלגה נסיונות של חברי הפורום החילוני שפעלו לשבש את הקמפיין. בקבוצות סגורות בפייסבוק המזוהות עם הפורום החילוני הופצו הודעות הקוראות לחברי הקבוצות לחתום באופן פיקטיבי על תמיכה במפלגת נעם על מנת להגדיל את אחוזי החותמים.

על פי הודעת הסבר שכתבו בקבוצה, "פרישה של נעם מהמירוץ פירושה 40 אלף קולות נוספים של דתיים פאנטיים שבמקום להיזרק לפח יכנסו לכנסת. זה מגדיל את הסיכוי לממשלת כפייה דתית שיכולה לבנות קואליצייה בלי ליברמן", על מנת לגרום לנעם לרוץ עד הסוף וכביכול "לאבד קולות למחנה הימין" התגייסו חברי הפורום למבצע החתימות על מנת לשכנע את נעם להמשיך במירוץ. 

אלא שבנעם החלו לעקוב אחר פעילות החברים בהן, על ידי אימות של מספרי הטלפונים מול שמות החתומים הצליחו להסיר את כל השמות הפיקטיביים מהמערכת והנתונים המוצגים בה הינם עדכניים ומאומתים.

מנעם נמסר: "למרות כל ההכפשות מבית ומחוץ. למרות נסיונות ההטרלה ומתקפות הסייבר. רבבות יהודים אמרו את דברם והצהירו כי יתנו את קולם למפלגה יהודית שתשמור על ערכי הנצח של עם ישראל. אמרו שלא יהיה לנו מפלגה, אמרו שלא נגיש רשימות, אמרו שלא נרים קמפיין בחירות ועכשיו אומרים שלא נעבור את אחוז החסימה, אך רבבות כבר אמרו שיתנו את קולם לנעם. אנו קוראים לציבור להמשיך ולחתום באתר המפלגה על מנת להבטיח את מקומה של נעם בכנסת הבאה".