תמר זנדברג פנתה ליועמ"ש: ההסכם בין נתניהו לפייגילן - שוחד בחירות

יו"ר מפלגת מרצ לשעבר דורשת ממנדלבליט לבדוק האם ההסכם בין מפלגת הליכוד למפלגת זהות הוא שוחד בחירות. "אני פונה אליך על מנת לבקש שתפתח בחקירה על סמך המידע שפורסם ולפיו מפלגת הליכוד ומפלגת זהות חתמו על הסכם הכולל כיסוי חובות של זהות"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 29/08/19 17:00 כח באב התשעט

תמר זנדברג פנתה ליועמ"ש: ההסכם בין נתניהו לפייגילן - שוחד בחירות
שוחד בחירות? זנדברג, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

ח"כ תמר זנדברג (מרצ) פנתה היום (ה') ליועץ המשפטי של הממשלה, אביחי מנדלבליט על מנת לבדוק האם ההסכם בין ראש הממשלה בנימין נתניהו, לבין יו"ר מפלגת זהות משה פייגלין - הוא שוחד בחירות.

זנדברג כתבה במכתבה כי בעקבות הפרדומים על ההסכם שנחתם בין השניים הציעה נתניהו לפייגלין לפרוש מהמרוץ לכנסת, תמורת הצעה לכיסוי חובות מפלגתו והבטחות פוליטיות, בין היתר, מינוי לשר כלכלי בכיר. "מדובר בהצעות אשר מעלות חשש אמיתי לשוחד בחירות ואולי אף הונאת בחירות", כותבת זנדברג במכתבה.

הפנייה של תמר זנדברג

הפנייה של תמר זנדברגצילום: הותר לשימוש

"אני פונה אליך על מנת לבקש שתפתח בחקירה על סמך המידע שפורסם ולפיו מפלגת הליכוד ומפלגת זהות חתמו על הסכם הכולל כיסוי חובות של זהות", כותבת זנדברג למנדלבליט."תפקיד פוליטי בכיר והבטחות פוליטיות נוספות בתמורה לפרישה מהבחירות".

כזכור, על פי הדיווחים מפלגת זהות שמנהיג משה פייגלין תפרוש מהמירוץ לכנסת ה-22. עוד טרם ברורים פרטי ההסכם, אך הערב, ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו״ר זהות משה פייגלין ימסרו הצהרה משותפת לתקשורת בשעה 17:30.