יאיר נתניהו לנהג של שקד: נקים ממשלה עם גנץ

במהלך הניסיונות לשריין את שקד בליכוד, בנו של ראש הממשלה כתב למקורבה של יו"ר ימינה, אלישיב עמיצור: "נלך חזק על הראש של שקד. נחשוף את השמאלנות שלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/19 21:21 כז באב התשעט

יאיר נתניהו לנהג של שקד: נקים ממשלה עם גנץ
מרכיב ממשלה. יאיר נתניהו, צילום: פלאש 90

התכתבות בין יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה למקורבה של איילת שקד, אלישיב עמיצור, נחשפת ב'הארץ'. על פי הדיווח בהתכתבות, בה ניסה נהגה של שקד ניסה לרכך את התנגדות משפחת נתניהו לכניסתה של יו"ר ימינה לליכוד, כתב נתניהו הבן: "נסגור עם גנץ, נלך חזק על הראש של שקד. נחשוף את השמאלנות שלה". 

בנו של ראש הממשלה כתב לעמיצור  כי איילת שקד "יותר מסוכנת מבחוץ מאשר מבפנים". עמיצור בתגובה, אמר כי שקד תהיה נאמנה באופן מוחלט לנתניהו.

כזכור, עמיצור ניסה לשכנע את משפחת נתניהו כי שקד יכולה לרסן את היועמ"ש מלהגיש כתב אישום דרקוני על ראש הממשלה בתיקיו הפליליים: "היא ככה עם מנדלבליט",  תיאר עמיצור את הקרבה ההדוקה עם היועץ המשפטי לממשלה לשקד, והוסיף: "היא שולטת בו, היא יודעת להשפיע עליו. היא קרובה אליו. אם היא לא תשלוט במשרד המשפטים ברור שביבי הולך לכלא". 

דובר הליכוד מסר בתגובה: "הפרסום ב״הארץ״ לא נכון והוא רצוף שקרים ועיוותים. אחזור ואדגיש כי ראש הממשלה נתניהו מחוייב להקים ממשלת ימין חזקה. לא תהיה ולא יכולה להיות ממשלת אחדות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן