הורוביץ ממשיך לתקוף את רבני הציונות הדתית

יו"ר המחנה הדמוקרטי בחר לתקוף הפעם את הרב יגאל לוינשטיין, חברו של הרב אלי סדן - אותו תקף הורוביץ אתמול. "הציבור החילוני חייב להתעורר. אחרת, הרב לוינשטיין ואנשים כמוהו יחנכו את הילדים שלנו"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 28/08/19 12:32 כז באב התשעט

הורוביץ ממשיך לתקוף את רבני הציונות הדתית
ניצן הורוביץ ממשיך במסע התקיפוה, צילום: פלאש 90, גילי יערי

יו"ר המחנה הדמוקרטי, ניצן הורוביץ ממשיך היום (ד') במסע התקיפה שלו את רבני הציונות הדתית. הפעם החליט הורוביץ לתקוף את הרב יגאל לוינשטיין ממכינת בני דוד בעלי, אחרי שאתמול כינה בשמות גנאי את הרב אלי סדן והרב דוב ליאור.

"תכירו את יגאל לוינשטיין", כתב יו"ר המחנה הדמוקרטי בפוסט בדף הפייסבוק שלו והוסיף ציטוטים של הרב לוינשטיין: "יש לטפל בהומוסקסואליות כמו שטיפלו באיידס. בעיות מדבירים"; "מיעוט קטן מנסה להביא מדינה שלמה להכיר במשכבי תועבה"; "משפחה חד מינית איננה משפחה. זו סטייה ועיוות מוסרי".

"את הדברים הדוחים האלו אומר יגאל לוינשטיין", כתב הורוביץ והוסיף "בשיעורים ובהרצאות שכולנו משלמים לו עליהן. וכשקוראים להדיח אותו, נפתלי בנט נלחם עבורו, כמו רבים מאנשי הליכוד: גלנט, אלקין ואחרים. בושה".

https://www.facebook.com/Horowitz.Nitzan/photos/a.95467486339/10157699143666340/?type=3&theater

הורוביץ קורא לציבור החילוני להתעורר. "אחרת, הרב לוינשטיין ואנשים כמוהו יחנכו את הילדים שלנו. התשובה היחידה לשגעון המערכות הזה"..