הרב טאו בכנס נעם: "יהיה פה מרי אזרחי"

"עם ישראל יצביע נעם" אמר נשיא ישיבת הר המור בכנס של המפלגה שיצאה מבית מדרשו

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 27/08/19 14:52 כו באב התשעט

הרב טאו בכנס נעם: "יהיה פה מרי אזרחי"
הרב צבי טאו בכנס, צילום: צילום מסך

היום (ג') התקיים כנס של מפלגת נעם בירושלים ובו החל המפקד של המפלגה. המפלגה שקמה בבית המדרש של הר המור הודיעה אתמול כי היא תקיים מפקד ובו תערוך משאל - על מנת להבין האם המפלגה צפויה לעבור את אחוז החסימה. נשיא ישיבת הר המור, הרב צבי טאו אמר: "העם לא ייתן ויצא לרחובות. לא יהיה פה מרד אזרחי יהיה פה מרי אזרחי".

צפו בנאום של הרב טאו

היום (ג') מפלגת נעם תחל במסע החתימות כחלק מהמפקד הגדול אליו היא נערכת. במפלגת נעם יוצאים כאמור לקמפיין תחת הכותרת "מבצע ההחתמות הגדול" בו תערוך מפקד ענק של כל מי שבכוונתו להצביע למפלגה במידה ויתברר כי תעבור את אחוז החסימה. בסיום המפקד ולאחר שהמפלגה תבחן את התוצאות ואת המצב יכריעו במפלגה האם הם רצים עד הסוף או האם הם מסירים את מועמדותם בבחירות הקרובות.

צפו בנאום המלא של הרב שטרנברג



שינוי האסטרטגיה מגיע לאחר שהמפלגה ערכה סקר עומק באמצעות מכון סקרים מוכר, ולאחר ניתוחו הכריעו במפלגה לצאת למפקד הענק. "ציבור גדול מאמין במפלגת נעם, ובערכים שהיא מביאה ורוצה אותם בכנסת הבאה. מתוך אחריות וראיה פקוחה של המצב הפוליטי בישראל אנחנו יוצאים למבצע ענק, לאגד את הציבור שרוצה בנעם ומאמין בנעם לכח אחד גדול, בע"ה בסיום המפקד נעשה הערכת מצב ונכריע על המשך דרכנו בבחירות הקרובות." מסרו בנעם.