"ניצן הורוביץ, של נעליך כשאתה מדבר על אדם כמו הרב אלי סדן"

סגנית ראש עיריית ירושלים, חגית משה מגיבה לדבריו של ראש המחנה הדמוקרטי על ראש מכינת עלי. "ניצן הורוביץ, זמנך עבר, אתה מוציא שם רע לשמאל הציוני"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 27/08/19 14:41 כו באב התשעט

"ניצן הורוביץ, של נעליך כשאתה מדבר על אדם כמו הרב אלי סדן"
ראש המחנה הדמוקרטי, ניצן הורוביץ, צילום: פלאש 90, גילי יערי

אחרי שיו"ר המחנה הדמוקרטי, ניצן הורוביץ כינה את הרב אלי סדן גזען ומיזוגן, סגנית ראש עיריית ירושלים, חגית משה (הבית היהודי) החליטה להגיב על ההתקפה. "ניצן הורוביץ של נעלייך כשאתה מדבר על  אדם יקר רב ומחנך גדול כמו הרב אלי סדן".

משה המשיכה ואמרה כי "הרב אלי סדן, חתן פרס העמיד אלפים רבים של תלמידים לוחמים קצינים ומחנכים שתורמים יום יום לטיפול המפעל הציוני. ניצן הורוביץ זמנך עבר, אתה מוציא שם רע לשמאל הציוני שפעם היה מחובר למסורת ישראל ולעולם הערכים של עם ישראל".

כזכור, לאחר שהשתלח בבוטות בתחילת השבוע ברב העיר צפת, הרב שמואל אליהו, וכינה אותו "גזען שיש לו תפקיד", הוא מפנה את חיציו הפעם לעבר ראש מכינת עלי, הרב אלי סדן, ומכנה אותו בכינויים דומים. הורוביץ אמר: "תכירו - אלי סדן, ממייסדי מכינת "בני דוד" שבהתנחלות עלי, ולמה הוא צריך לעניין אתכם? כי את שיעורי הגזענות והמיזוגניה שלו, הרב אלי סדן מעביר על חשבון המדינה. כן, רק ב-3 השנים האחרונות המדינה העבירה למכינה שלו יותר מ-10 מיליון ש"ח מהכיס שלי ושלכם".

ראש מכינת עלי, הרב אלי סדן

ראש מכינת עלי, הרב אלי סדןצילום: פלאש 90. יונתן זינדל

הורוביץ הוסיף ואמר כי אלי סדן הוא רב מוכר ומשפיע בתוך הימין. "פוליטיקאים שרוצים להתקדם עולים לרגל לבית שלו, ומתחנפים אליו כדי שיתמוך בהם. כן, גם נתניהו מגיע לבקר אצלו, מתחבק איתו ומצטלם איתו כדי לחזק את עצמו פוליטית ולהציל את עצמו מהכלא".