ניצן הורוביץ נגד הרב סדן: "גזען ומיזוגן"

יו"ר המחנה הדמוקרטי מצא יעד חדש להשתלחות: ראש המכינה בעלי, הרב אלי סדן: "אם אנחנו לא נקום ונציב אלטרנטיבה - נמצא אנשים כמו הרב אלי סדן לא רק לוקחים לנו את הכסף, אלא גם מחנכים לנו את הילדים"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 27/08/19 10:45 כו באב התשעט

ניצן הורוביץ נגד הרב סדן: "גזען ומיזוגן"
הרב אלי סדן, צילום: צילום מסך מיוטיוב

יו"ר המחנה הדמוקרטי, ניצן הורוביץ, מסמן את רבני הציונות הדתית. לאחר שהשתלח בבוטות בתחילת השבוע ברב העיר צפת, הרב שמואל אליהו, וכינה אותו "גזען שיש לו תפקיד", הוא מפנה את חיציו הפעם לעבר ראש מכינת עלי, הרב אלי סדן, ומכנה אותו בכינויים דומים.

"תכירו - אלי סדן, ממייסדי מכינת "בני דוד" שבהתנחלות עלי", כתב הורוביץ. "ולמה הוא צריך לעניין אתכם? כי את שיעורי הגזענות והמיזוגניה שלו, הרב אלי סדן מעביר על חשבון המדינה. כן, רק ב-3 השנים האחרונות המדינה העבירה למכינה שלו יותר מ-10 מיליון ש"ח מהכיס שלי ושלכם.

"אבל זאת רק ההתחלה. כי אלי סדן הוא רב מוכר ומשפיע בתוך הימין. פוליטיקאים שרוצים להתקדם עולים לרגל לבית שלו, ומתחנפים אליו כדי שיתמוך בהם. כן, גם נתניהו מגיע לבקר אצלו, מתחבק איתו ומצטלם איתו כדי לחזק את עצמו פוליטית ולהציל את עצמו מהכלא". 

ניצן הורוביץ

התבטאויות מסיתות. ניצן הורוביץצילום: פלאש 90, גילי יערי

"אם אנחנו לא נקום ונציב אלטרנטיבה לשלטון המושחת הזה, אנחנו נמצא אנשים כמו הרב אלי סדן לא רק לוקחים לנו את הכסף, אלא גם מחנכים לנו את הילדים". כותב הורוביץ בהתנסחות שמזכירה עידנים אפלים בתולדות העם היהודי.

"התשובה היחידה היא "המחנה הדמוקרטי". רק אנחנו נעמוד מול נתניהו והשותפים הקיצוניים שלו, נוציא אותם ממערכת החינוך ונפסיק את התקצוב המביש של המכינות ההזויות שלהם. כי אנחנו לא מתביישים להגיד שאנחנו מאמינים בחינוך חילוני, חופשי ודמוקרטי, ואנחנו מתכוונים להילחם על זה בכל מקום - זה אומץ".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן