עמיר פרץ: "עוצמה יהודית אינה ראויה להיות חלק מהשדה הפוליטי"

כשבוע לאחר שנציג מפלגתו נעדר מההצבעה לפסילת עוצמה יהודית, ובכך סלל את אישורה בוועדת הבחירות, אמר יו"ר העבודה-גשר לפני הגשת הערעור לבג"ץ כי "הציבור סומך על בית המשפט שלא יאפשר למפלגה של בן גביר לקחת חלק במירוץ לכנסת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/08/19 12:40 יח באב התשעט

עמיר פרץ: "עוצמה יהודית אינה ראויה להיות חלק מהשדה הפוליטי"
עמיר פרץ, צילום: פלאש 90. תומר נאוברג

כשבוע לאחר שרשימת עוצמה יהודית אושרה בוועדת הבחירות, בין השאר לאור התנהלות נציג מפלגת העבודה-גשר, הגישה היום (ב') מפלגתם של עמיר פרץ ואורלי לוי אבקסיס ערעור על ההחלטה לבג"ץ.

"הציבור סומך על בית המשפט העליון שלא יאפשר למפלגה הכהניסטית של בן גביר לקחת חלק במירוץ הדמוקרטי לכנסת", אמר פרץ לפני הגשת הערעור. לדבריו,. "מפלגה שחרטה על דגלה את שנאת האחר, הדרתו ומקדשת את הפגיעה בו - אינה ראויה להיות חלק מהשדה הפוליטי הממלכתי".

עו"ד איתמר בן גביר

עו"ד איתמר בן גבירצילום: פלאש 90, נעם רבקין פנטון

כזכור, בשבוע שעבר אושרה התמודדות מפלגתם של איתמר בן גביר, אדווה ביטון, ברוך מרל ובנצי גופשטיין, לאחר ש-15 מחברי ועדת הבחירות התנגדו לפסילתם ולעומת 15 שתמכו. מאוחר יותר נודע כי אחד מנציגי מפלגת העבודה יצא לפני ההצבעה ולא נכח במהלכה, מה שמנע את הפסילה.

בעקבות המקרה אמר ח"כ פרץ כי "לאחר בירור מהיר התברר כי טעות אנוש של נציג מפלגתי הביאה לצערי את אישורה של מפלגה גזענית לריצה בבחירות הקרובות. מנהיגות אחראית לוקחת אחריות על  טעויות ופועלת לתקנן במהירות. כך יעשה. כבר מחר נפעל בנחישות לתקן את האירוע המצער בעתירה לבית המשפט העליון".