הליכוד דורש: לחקור את אהוד ברק

יו"ר ישראל דמוקרטית התבטא בחריפות נגד מבקר המדינה אנגלמן, וטען שהוא "נוהג כסמרטוט". הליכוד: "להיכן נעלמו כל אלה שמזדעקים על העלבת עובדי ציבור?" ודרשו לחקור את אהוד ברק

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 13/08/19 17:56 יב באב התשעט

הליכוד דורש: לחקור את אהוד ברק
אהוד ברק, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הליכוד נגד אהוד ברק. ראש הממשלה לשעבר ויו"ר 'ישראל דמוקרטית' תקף הבוקר (ג') בחריפות את מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, על רקע מינויים שביצע לוועדת ההיתרים. ברק כתב בטוויטר: "'מפרגן המדינה' מתניהו ממנה לוועדת ההיתרים, שתפקידה מניעת ניגוד ענינים, אנשים שנמצאים בעצמם בניגוד ענינים חמור בגלל זיקה פוליטית".

לדברי ברק, אנגלמן משרת את מטרותיו של ראש הממשלה: "המטרה- להעניק לנתניהו תזרים מושחת, כדי שיטפל בתיקי השחיתות של עצמו. קרי: מתניהו נוהג כסמרטוט. מי שלא רואה - פחדן, עיוור או מתקרנף".

אנגלמן בהצהרה לתקשורת

מבקר המדינה, מתניהו אנגלמןצילום: כיפה

בתגובה לדברים דרשו בליכוד לחקור את אהוד ברק, על השתלחות ב"שומרי הסף". בהודעת הליכוד נאמר: "אהוד ברק השתלח היום בצורה פרועה במבקר המדינה, אחד משומרי הסף. להיכן נעלמו כל אלה שמזדעקים על העלבת עובדי ציבור? 
עכשיו ברור שבעיני הצבועים בשמאל, ״שומר סף״ הוא רק מי שמשרת את השמאל. מי שמעז להביע דעה עצמאית - דמו מותר. צריך לחקור את אהוד ברק מייד".

גם יו"ר 'ימינה', איילת שקד, גינתה את דבריו של ברק וכתבה: אהוד ברק, ממשיך בתקיפה אלימה של משרתי ציבור. זה התחיל עם מנדלבליט והיום הוא הצליח להגיע לשיאים חדשים של אלימות מילולית כלפי המבקר אנגלמן. מעניין אם נשמע קריאות על מות הדמוקרטיה. אם סמוטריץ' היה מתבטא כך, זעקות השבר היו נשמעות מכל עבר.