מפלגת נעם משווה בין הרפורמים והשמאל לנאצים ולצבאות ערב. צפו בסרטון

סרטון חדש ומעורר מחלוקת מבית מפלגת נעם, עורך השוואה בין הנאצים וצבאות ערב שניסו להשמיד את העם היהודי לאורך השנים, לבין הרפורמים וארגוני השמאל המנסים 'להשמיד את ישראל מבפנים'

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/19 17:18 יב באב התשעט

מפלגת נעם משווה בין הרפורמים והשמאל לנאצים ולצבאות ערב. צפו בסרטון
מפלגת נעם, צילום: מפלגת נעם

סרטון חדש ושנוי במחלוקת של מפלגת נעם, עורך השוואה בין ארגוני השמאל והתנועה הרפורמית בימינו לבין המשטר הנאצי וצבאות ערב שנלחמו נגד ישראל. על פי הסרטון, גם וגם אלו ניסו להשמיד את עם ישראל, כל פעם בדרך אחרת.

https://twitter.com/noamparty/status/1161264561279963136

בתנועת נאמני תורה ועבודה דורשים מ'נעם' להסיר את הסרטון: "מפלגת נעם חצתה היום קו נוסף של שנאה ופילוג. הפעם לא בחלו ראשיה באמצעים והם מקבילים את הרפורמים ואת ארגוני הלהט״ב לנאצים ולחמאס.
מי שמתיימרים לכאורה להמשיך את דרכו של הרב קוק זצ"ל, משווים חלקים בעם היהודי לאויבים הגרועים ביותר של עם ישראל. העצוב והמסוכן הוא שנוער וצעירים רבים מבינים את הדברים כפשטם.
אנו קוראים לאנשי נעם להוריד מיד את הסרטון ולמחוק אותו מהרשת".

ארגון 'הליגה נגד השמצה' גינה גם הוא את הסרטון. בהודעת הארגון נאמר: "אנו מגנים בתוקף את הסרטון נוטף ההסתה והארס שפרסמה היום מפלגת נעם, בו היא משווה בין הרפורמים וקהילת הלהט״ב לנאצים ולחמאס. 
צר לנו על שמפלגה במדינת ישראל הריבונית עורכת השוואות בין המשטר הנאצי לחלקים בעם היהודי ולמעשה עורכת להם דמוניזציה מסוכנת, מהגרועות שנראו פה בשנים האחרונות. 
אנו קוראים למפלגת נעם ולראשיה לחזור בהם מן הסרטון מעורר החלחלה ולהסיר אותו מכל פלטפורמה בה פורסם".