נעם משיקה מוקד טלפוני חדש נגד ארגוני הגאווה

מפלגת נעם פתחה מוקד טלפוני חדש בעבור הורים שמצאו תכנים של ארגוני הגאווה בספרי הלימוד של ילדהם: "אנחנו במלחמה על המדינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/19 16:35 ו באב התשעט

נעם משיקה מוקד טלפוני חדש נגד ארגוני הגאווה
עובדי המוקד המיוחד. למצולמות אין קשר לכתבה, צילום: דוברות מפלגת נעם

מפלגת נעם פתחה היום (ד') מוקד חדש ממנו היא יוצאת בפניה לציבור הרחב לדווח להם על מקרים של מציאת תכנים מיניים של ארגוני גאוה בספרי החינוך של הילדים על מנת שיטפלו בכך וימנעו הנגשה והטמעה זו של תכנים אלו בתלמידים. 

מהמפלגה מסרו כי כל דיווח שיגיע יטופל על ידי צוות שירכז את הפניות ויפעל כל שביכולתו על מנת להסיר את התכנים.בפרסום אותו הוציאה המפלגה נכתב 'נתקלתם בתוכן של ארגוני גאוה בספרי הלימוד? פנו למוקד נעם' וזאת כהמשך למקרים אליהם התוודעו במפלגה על מציאת תכנים כאלו בספרי לימוד מטעם משרד החינוך, ואף אלו שמותאמים לציבור הדתי.

צילום: ללא

בנעם מספרים לדוגמא על ספר מתמטיקה 'שבילים פלוס' בהוצאת מט"ח שנלמד בשנה האחרונה בציבור הממלכתי והממלכתי דתי, בו נמצא תוכן להט"בי כמו שאלה מילולית אודות 'משפחה' בעלת שתי אימהות ועוד.

נזכיר כי אחד הערכים המובילים בקמפיין של מפלגת נעם הוא נושא ה'משפחה הנורמלית', כשבמפלגה תומכים במבנה המשפחה המסורתית של אבא ואמא, תחת הסיסמא "גם אני רוצה שהבן שלי יתחתן אישה", ובערכים נוספים כמו קדושת השבת ושמירה על קדושתה במרחב הציבורי, ושמירה על קדושת הכותל המערבי מפני פגיעות הרפורמים ועוד.

בתגובה נמסר ממפלגת נעם: "אנחנו במלחמה על המדינה, על דור העתיד על הילדים שלנו. ארגוני הגאווה אשר ממומנים במיליוני דולרים מממשלות זרות מנסים לפגוע לנו בילדים, ילדים בגני ילדים ובבתי הספר נחשפים לשטיפת המח ולתכנים של ארגוני גאוה והכל במטרה אחת - לקעקע את הזהות היהודית והנורמליות של המדינה. מפלגת נעם היא הבית של כל מי שילדיו חשובים לו."