ניצן הורוביץ: "השתוללות הבניה בהתנחלויות הורסת את הסיכוי לפתרון"

בסיור שקיים יחד עם אנשי 'שלום עכשיו', אמר יו"ר המחנה הדמוקרטי כי נתניהו יחד עם סמוטריץ׳ ושקד מובילים את ישראל אל התהום של סיפוח מיליוני פלסטינים והרס הסיכוי לפתרון שתי המדינות

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/19 12:24 ו באב התשעט

ניצן הורוביץ: "השתוללות הבניה בהתנחלויות הורסת את הסיכוי לפתרון"
יו"ר מפלגת מרצ, ניצן הורוביץ, צילום: פלאש 90, גילי יערי

יו"ר מפלגת מרצ והמחנה הדמוקרטי ניצן הורוביץ סייר הבוקר (ג') באיזור מצפה יריחו ואמר כי "הבנייה בהתנחלויות משתוללת, גם בהתנחלויות המבודדות, גם במאחזים הבלתי חוקיים". הורוביץ הוסיף ואמר כי "נתניהו יחד עם סמוטריץ׳ ושקד מובילים אותנו אל התהום של סיפוח מיליוני פלסטינים והרס הסיכוי לפתרון שתי המדינות".

הורוביץ, סייר עם אנשי 'שלום עכשיו' אחרי שאתמול אישרה הממשלה בנייה של יותר מ-2000 יחידות דיור. "אם המחנה הדמוקרטי לא יחליף את הממשלה, המתנחלים ימשיכו לחגוג ולייצר מציאות הרסנית ובלתי הפיכה". אמר יו"ר מרצ.

https://www.facebook.com/watch/?v=2110429422363008

בתנועת רגבים הגיבו להורוביץ בטוויטר עם סרטון המלמד על היקף ההשתלטות הפלסטינית באיזור מעלה אדומים: "‏איזה קטע, ניצן הורוביץ, איך לא ראית את כל עשרות המאחזים הבלתי חוקיים שהקימה הרשות הפלסטינית על כביש מספר 1 שבו נסעת? יכול להיות שאתה צבוע, או סתם סובל מבעיות ראיה?".

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, התייחס גם הוא לתליית השלטים ואמר: "אנשי השמאל הקיצוני התבלבלו הבוקר והלכו לאיבוד, בדרכם לחאן אל אחמר. אנו מודים לשלום עכשיו והשמאל הקיצוני על החיסכון הכספי בהדפסת השלט וכמובן נודה אם יכינו לנו עוד כמה לעשרות המאחזים הערבים הבלתי חוקיים ביהודה ושומרון".