בליכוד לוחצים על פייגלין לפרוש, בתמורה לכיסוי חובותיו

במפלגת השלטון הציעו ליו"ר 'זהות', לכסות את חובות המפלגה המגיעים לכ-3 מיליון שקלים, בתמורה לפרישתו מההתמודדות בבחירות. מנגד פייגלין הציע: תעזרו לי, ותורידו קולות מאיילת שקד ואיחוד הימין

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/19 21:14 ה באב התשעט

בליכוד לוחצים על פייגלין לפרוש, בתמורה לכיסוי חובותיו
פייגלין ונתניהו. יהיה הסכם?, צילום: פלאש 90

האם מפלגת זהות תפרוש מההתמודדות בבחירות, בתמורה לכיסוי חובותיה בידי הליכוד? או שבכלל הליכוד יסייע לפייגלין לעבור את אחוז החסימה, ובכך יקטין את כוחה של הימין המאוחד ואיילת שקד? על פי פרסום הערב בחדשות 13, במפלגתו הקודמת של פייגלין פנו אליו בהצעה מעניינת: ותר על ההתמודדות בבחירות והצל קולות אבודים לגוש הימין, ובתמורה נכסה את חובות מפלגת 'זהות' מהבחירות האחרונות, בסך של כ-3 מיליון ש"ח.

עוד פורסם כי בליכוד אף הציעו פגישה בין נתניהו לפייגלין, במטרה לקדם את פרישת זהות, והצלת קולות לגוש הימין, מתוך הערכה - המגובה בסקרים - כי לזהות אין סיכוי לעבור את אחוז החסימה. בפגישה ידונו ב'תפקידים עתידיים', שיוצעו ליו"ר זהות.

מנגד, פייגלין השיב לשליחי נתניהו בהצעה נגדית: עזרו לי לעבור את אחוז החסימה, וכך תגרעו מנדטים מהימין המאוחד ומאיילת שקד, שנואת נפשו של ראש הממשלה. גם בסביבת נתניהו נשמעו קולות שיעצו לו לסייע לפייגלין, ואפילו להקים מטה רוסי של זהות, ובכך להעביר קולות מליברמן לגוש הימין.