סגור
חדשות כיפה
בחירות 2019 סיקור מיוחד בכיפה

בן גביר: "קיים חשש כי סקרים מוטים לטובת נפתלי בנט"

איש עוצמה יהודית שלח מכתב התראה לפני תביעה לשלמה פילבר. בן גביר טוען שהסקרים של פילבר, בהם לא נסקרת מפלגת עוצמה יהודית מוטים לטובת הימין המאוחד בגלל קשריו של הסוקר עם שר החינוך לשעבר

עו"ד איתמר בן גביר

עו"ד איתמר בן גבירצילום: פלאש 90, נעם רבקין פנטון

עו"ד איתמר בן גביר, איש עוצמה יהודית שלח היום (ב') מכתב התראה לפני תביעה לשלמה פילבר, בעלי מכון הסקרים דיירקט פולס, זאת בעקבות סקרים אותם מפיץ מכון הסקרים של פילבר, בהם לא נסקרת מפלגת עוצמה יהודית: "חשש להטיית סקרים בגלל חברותו עם נפתלי בנט".

בן גביר פותח את מכתבו: "להווי ידוע לך, כי הסקרים אותם אתה עורך באמצעות משלוח הודעת SMS אינם חוקיים, באשר הם לא מכילים את מפלגת עוצמה יהודית". בן גביר ממשיך: "ביצוע סקרים אלו ללא מפלגת עוצמה יהודית מנוגד בין היתר להוראות חוק הבחירות (דרכי תעמולה), תשי"ט-1959, להחלטת כבוד השופט מלצר בתב"כ 21/12, וכן מהווה אפליה אסורה בהתאם לחוק חוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים, תשס"א-2000". 

שלמה פילבר

שלמה פילברצילום: Yonatan Sindel/Flash90

"נוכח האמור, ובהתאם להוראות החוק, הנך נדרש לסקור גם את מפלגת עוצמה יהודית בסקרים שאתה וחברת דיירקט פולס בע"מ מבצעים", חותם בן גביר את מכתבו. 


להורדת הקובץ

בן גביר מבקש להוסיף כי "ידע כל מכון סקרים וכל מי שמבקש להפלות את עוצמה יהודית ולהעלים מפלגות המתמודדות בבחירות כי ישלם את המחיר על כך. קיים חשש אמיתי כי סקריו של פילבר, שקשריו לנפתלי בנט ידועים, מוטים כאשר אינו מזכיר בכוונה את עוצמה יהודית, ובשל כך נשלח המכתב".

שלמה פילבר מסר בתגובה לדברים: "במענה ל"האשמותיו" של איתמר בן גביר, להלן העובדות:
עד יום חמישי האחרון איתמר בן גביר היה אייטם תקשורתי אך לא רשימה מועמדת לבחירות לכנסת ה 22.
מיום חמישי עוצמה יהודית כמו כל שאר המפלגות שנרשמו בחוק נדגמת על ידי חברת דיירקט פולס בע"מ. בהתאם להוראות יו"ר ועדת הבחירות השופט מלצר. אמש נערך על ידינו הסקר הראשון לאחר סגירת הרשימות ועוצמה יהודית נדגמה בו, כמו כל שאר הרשימות.
דיירקט פולס בע"מ נותנת שירותי מחקר למפלגות שונות, לכלי תקשורת ולגופים מסחריים רבים כמו שאר גופי הסקרים, באמינות במהירות ובדיוק, וכך נמשיך".

עקבו אחרינו בטוויטר
05.08.2019

1. מה השלב הבא, תביעה נגד המצביעים? (יעקב)

שמצביעים ברגליים.
האיש הזה עם האגו הגדול רוצה להביא עלינו את אוסלו ג' ולבזבז 3.5 מנדטים.
מוטב לכולם שיפרוש.

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

2. סמוטריץ התחמן יעשה הכל בשביל שנבחר בו (לוי)


כל מי שמסתובב ברחבי המגזר מבין שעוצמה יש לפחות 4 מנדטים. מזה סמוטריץ חושש ולכן הוא יעשה הכל, אבל הכלל. בשביל שלא נגיע ליעד הזה. הוא ינסה לייאש אותנו, לאיים עליינו.. הוא יעשה הכל בשביל לאנוס את כל החרדלים המזוקנים להצביע לדוגמנית שלו ולבנט הרפורמי. שאלת הבחירות היא, האם החרדלים לא יעמדו בלחץ ובשקרים של סמוטריץ ושלוחיו או שיתגברו ויצביעו לפי השקפתם.

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

3. הצדיקים של המגזר מבינים שמנסים לרמות אותם (חיים)


עם כל הכבוד לסמוטריץ' ויש כבוד, מה זה החוצפה הזאת זה לא להאמין! הרצחת וגם ירשת? אתם החלטתם במו ידיכם לא להכניס את עצמה יהודית לאיחוד, היה לכם רק לתת להם מקום חמישי שמגיע להם בזכות והם היו בפנים. ועכשיו שבגללכם הם בחוץ אתם עושים מניפולציה זולה ומפילים את האשמה עליהם ומבקשים שלא ירוצו? חוצפה יסגא זה ביטוי קטן לעומת היחס שלכם לעוצמה יהודית! מבחינתי אין מה להתלבט בכלל ה"איחוד" שלכם זה בלוף אחד גדול כולה חזרתם למתכונת הבית היהודי שלפני עזיבת בנט ושקד. אין פה ימין מאוחד יש פה מפלגת ימין אחת מתוך כמה מפלגות ימין אחרות ובתוכן עצמה יהודית שתקבל את הקול שלי ושל משפחתי וחברי. ואם אתם מפחדים על שלטון הימין אז אל תרוצו אתם, מי שימין חילוני ומסורתי יצביע ליכוד ומי שחרד"לי או ימין חזק יצביע עצמה יהודית..

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

4. מעניין מה הלהטוט הבא של תחמנוביץ(סמוטי) (טובי)

זה הפרדוקס שלהם. הם טוענים שאנחנו לא שווים מנדט בעוד והם 11 מנדטים, ומצד שני הם מנהלים את כל קמפיין הבחירות שלהם בלתקוף אותנו. מפלגה של 11 מנדטים לא צריכה לרכז את כל הקמפיין שלה נגד מפלגה של מנדט אחד,זה לא לרמה שלה. אלא שהם יודעים את האמת, הם יודעים שאנחנו שווים ארבעה מנדטים לפחות והם יודעים שבהחלט יש לנו סיכוי לעבור את אחוז החסימה ולכן הם בלחץ. הם יודעים שמצב שבו אנחנו נכנסים עם 4 מנדטים והם מקבלים בקושי 7 (ואז מתפצלים ונשארים שתי מפלגות של 3 ו-4) הוא בהחלט לא הזוי ובהחלט ריאלי, וזאת הסיבה להיסטריה שלהם סביבנו. הם בלחץ מטורף, וזה בשורה טובה בשבילנו.

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

5. סמוטריץ לא שווה רבע מנדט (יוגב)

מר סמוטריץ' ה"יקר", האם אי פעם מפלגתך התמודדה לבד כדי שנדע כמה אתם שווים בכלל? ואל תגיד לי שב-2009 התמודדה האיחוד הלאומי, מאחר ואז זה באמת היה איחוד לאומי שכלל מספר מפלגות. מה שאתם קוראים לו היום האיחוד הלאומי זו פשוט מפלגת תקומה שמעולם לא התמודדה לבד ותמיד נדבקה למפלגות אחרות וקיבלה שריונים בלי שאף אחד יודע אם בכלל יש לכם מנדט אחד. אם מישהו היה צריך לקבל את מקומות 8 ו-13 זה אתם! אבל אתה יושב לי במספר 3 וזכאי לקבל את התיק השני בחשיבותו בלי שיש לך ולמפלגתך גרם של תמיכה ומטיף לנו מוסר על זה שאנחנו לא עוברים את אחוז החסימה, פשוט חוצפה. כל הסיבה שאתה בפוליטיקה זה בגלל פרוטקציות, תתמודדו פעם לבד ואז נראה כולם שאפילו אלף תומכים אין לכם! אנחנו עוד נעבור את אחוז החסימה, לנו לפחות יש סיכוי כלשהו לעבור לבד, לך אין אפילו בדיל של סיכוי.

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

6. למה אין לעוצמה סיכוי לעבור. כנסו (שמחתי לעזור)

בואו נהיה רגע לארג'ים מאוד עם עוצמה, ונגיד שמתוך 160000 שהאיחוד קיבל, הם הביאו 90000 קולות (למעשה זה כנראה רק 70-75, אולי פחות, אבל נגיד).
כדי לעבור הם צריכים להביא עוד 50000 אלף קולות (ובאופן אמיתי כנראה הם צריכים להעביר אליהם 70 אלף קולות – להכפיל כמעט את כוחם), במילים אחרות – הם צריכים לשכנע חמישה מתוך כל שבעה ממצביעי האיחוד הלאומי/הבית היהודי לעבור אליהם (כאמור, בתרחיש הכי אופטימי). עכשיו בואו נראה מי הם אותם מצביעי הבית היהודי/האיחוד הלאומי? ובכן מדובר באנשים שכל חייהם הצביעו ב, הריכוזים הגדולים של דתיים במרכז (רעננה, פתח תקווה מודיעין, רחובות וכדומה), או היישובים הבורגניים יחסית בהתנחלויות – גוש עציון, אלקנה, עופרה, הקיבוץ הדתי, בוגרי בני עקיבא וישיבות ההסדר כאלו, אנשי ההתיישבות הוותיקים, מרכזניקים למיניהם מהיישובים היותר תורניים, לא בדיוק האנשים שבן גביר מדבר אליהם. אז כשאנשי עוצמה מדברים על 'סחף' לכיוונם – תשאלו את עצמכם – תדמיינו את הדודים שלכם מפתח תקווה/רעננה/מודיעין – האם באמת יש איזשהו סיכוי ש"רובם" עברו לעוצמה? אנחנו לא מדברים על חלקם, עוצמה צריכים את "רובם". עכשיו תשאלו את עצמכם - האם זה שבחברון איתמר מכיר כמה אנשים שאמרו לו ש'הפעם אנחנו איתך, עד הסוף', האם זה שכמה אנשים בקרייה אומרים לו - "תמיד היינו טב ואנחנו אנחנו איתך", האם זה באמת מייצג מעבר מסיבי של מצביעי טב? ושוב, לא כמה, רוב מוחלט! זה פשוט לא יקרה. ואם תגידו שהם יעבירו מצביעי ליכוד? לא יקרה. מצביעי ליכוד שחושבים על עוצמה הם הראשונים שייענו לקריאות התקשורת/הפרקליטות מפלילים אותי, הערבים נוהרים, השמאל על הגדרות, והם הראשונים שילכו להציל את ביבי.
בקיצור – הקרב של עוצמה אבוד, עם כל הצער שבדבר.

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

7. כל הכבוד לעצומה יהודית! (מנחם)

עוצמה יהודית טוטחים וכדאי מאוד לכל מי שבאמת איכפת לו מארץ ישראל להצביע להם.

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

8. כל הכבוד לעצומה יהודית! (מנחם)

עוצמה יהודית טוטחים וכדאי מאוד לכל מי שבאמת איכפת לו מארץ ישראל להצביע להם.

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

9. צודק בהחלט (יהודה)

כבר בבחירות שעברו ראינו שאין לתת אמון בסקרי פילבר. הם מוטים וילדותיים. בין כה הסקרים מוטים בגלל שהנשאלים משקרים וביום הבחירות יצביעו אחרת
בנט ושקד הם הדמון של הסרוגים, לכן יעשה הכל כדי להפילם שנית
ברבנים ובחרדלים אין אמון כי הם משקרים כל הזמן- את עצמם ואת הנוער שלהם

שקד בכלל רוצה להיות בליכוד אז מה הרמאות הזו? איפה אלי סדן,דרוקמן, אליהו, אבינר, אריאל? כולם הוכו בעיוורון?

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

10. אל דאגה (יוסי)

בסקר האמיתי עוצמה תעבור , כבר היום עומדים על 3.5 מנדטים

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

11. כמה קולות בן גביר עוד ישרוף (יעקב)

עד שיבין שצריך להוריד מהאגו ולא לרוץ לבד.
תחרות קשה יש לו מול פייגלין מי יותר מגלומן.
אם לא רוצים עוד אוסלו כדאי ששניהם יפרשו.
אני מקווה מאוד שאין לו כוונה להקשיב למקהלת הילדים שמנפחים לו את האגו בתגובותיהם ההזויות
ראו למעלה.

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

12. לבנט היו 14 מנדטים הוא לא עבר את אחוז החסימה (חיים)

לפי הסקרים של פילבר בנט השיג 14 מנדטים, בסוף הוא קיבל פחות מ4.
כנראה שהדוגמנית לא מספיק פופולארית בקרב הציבור הכללי.
יכול להיות שהחרדלים מתלהבים מיופיה ולכן נופלים שבי אחריה.....

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

13. להפך . ממש להפך . (.)

מנפחים את עוצמה יהודית בסקרים כדי לשרוף כמה שיותר קולות של ימין .

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

14. אף אחד לא יצביע לליכוד המאוחד. כולם יצביעו לעוצמה יהודית. (שמוליק)

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

15. רק בסקרים מצביעים ביבי ובן דביר (דון קישוט)

בקלפי מצביעים ,רק לא:
פייק ליכוד. זה לא ליכוד של ז'בוטינסקי! זו מפלגה טורקית עם רוח ארדואן
1ביבי=מפלג והורס את המדינה
2חרדים=עושקים את המדינה. כלכלית,וגורמים לחילונים לשלם יותר מס הכנסה.
3סמוטריץ בנט ושקד הפשיסטית=
מחזיר אותנו לעידן החושך.

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

16. שאלה מעניינת (לוי)

מעניין אם הרב קוק היה חי, האם הוא היה מצביע לדוגמנית או לעוצמה יהודית...

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

17. ל 3 (.)

תגיד את האמת אתה עובד עבור שמאל ? רוצה לגרום נזק לגוש הימין ? חבל לשרוף קול אחד עבור עוצמה שאין לה אפילו סיכוי קטן לעבור .

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

18. בן ארי צודק - עוצמה לא ברשימה בסקר (מקבלת סקרים בהודעות)

הנה תוכן של הודעה שהתקבלה היום:

סקר קצר: למי תצביע בבחירות הקרובות ?
1. כחול לבן
2. הליכוד
3. המחנה הדמוקרטי
4. ישראל ביתנו
5. הימין המאוחד
6. עבודה -גשר
7. ש"ס
8. יהדות התורה
9. הרשימה המשותפת
0 - עדיין לא החלטתי

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

19. אמינות (ישראלית)

יודעת על משפטה שבן גביר ממש רימה בו!

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

20. כל (ששי)

לא נמאס לכם מלרדת על בנט
תשתחררו מזה, אילת שקד עכשיו בראש
תוכלו ת' קובע

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

21. תגובה 6 ותגובה 15 זהות עם שם שונה!!! (שמתי לב...)

שמתי לב שתגובות 6 ו-12 ארוכות וזהות, וגם נתקלתי באותה תגובה ארוכה זהה וחופרת גם אתמול.
יש פה מגיב בשכר שמנסה להכפיש את עוצמה לישראל ואת בן ארי!!!
לא יעזור לך - בע"ה עוצמה יעברו בגדול!!!

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

22. בן גביר (צבי)

הבחור ירד מהפסים. חבל שהוא מאבד את עצמו לדעת. דווקא כעו"ד יש לו הצלחות וחבל שלא ממשיך עם זה.

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

23. ראינו את זה על בשרנו (בבחירות הקודמות)

מראש מורידים 5 מנדטים מהסקרים

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

24. איזה יללן (מאי)

נמאסת

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

25. עוצמה (שמעון יוסף)

כנראה עוצמה יהודית תעודד הפעם ממשלת שמאל, אין ספק שהקולות שלהם יושלכו לפח במקום לחזק את הימיד ולא משנה את מי מהימין, נתפלל שזה לא יקרה והאגו יושלך לפח.

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

26. היהמפלגה החילונית-פשיסטית בראשות שקד תקבל במקסימום 6 מנדטים (ח)

פוטנציאל המצביעים הוא 9 מנדטים
תוריד 1 - ימניים שיעברו לעוצמה
תוריד 1 - דתיים שיעדיפו מפלגה דתית ויעברו ליהדות התורה
תוריד 1 - מתונים שיעדיפו נתניהו על שקד וליכוד א' על ליכוד ב'
נשאר 6 וגם זה בלחץ

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

27. לא צריכים סקרים, מצביעים לעוצמה יהודית וזהו (עדיאל)

חייבים שהם יעברו, אחרת אין רוב לימין בלי ליברמן וכל קולות של מפלגות הימין האחרות יזרקו לפח, כמו שניה עכשיו.

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

28. לא צריכים סקרים, מצביעים לעוצמה יהודית וזהו (עדיאל)

חייבים שהם יעברו, אחרת אין רוב לימין בלי ליברמן וכל קולות של מפלגות הימין האחרות יזרקו לפח, כמו שניה עכשיו.

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

29. נפתול תעלול (מוטי)

נפתלי בנט השאיר בכוונה את עוצמה בחוץ, על מנת שלנתניהו לא יהיה 61.
בנט רוצה בכל מחיר לחדש את ברית האחים שלו עם יאיר לפיד.
לכל ציבור החרדלים שקוראים, באחריותינו לא לאפשר לו לעשות את זה!.
במידה ונצליח להוריד את הימין המזוייף ל6 מנדטים, יש לבנט רק 2 מושבים בכנסת.
ולעוצמה יהודית 4 מושבים.
אל תאמינו לסקרים שמפורסמים, ותמשיכו להצביע עוצמה בכל סקר אפשרי...

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

30. בן נביר (נוני)

בן גביר אתה צודק באלף אחוז הסקרים משקרים. גם הפעם הם לא עוברים.

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

31. אני רק רוצה להזכיר את סקרי הבחירות הקודמות (סקר שקר)

בבחירות הקודמות תוצאות רוב הסקרים הראו תוצאה דומה: זהות והימין החדש עוברות את אחוז החסימה ומקבלות 7 מנדטים לפחות, לעומת זאת ישראל ביתנו וכולנו מתנדנדות על אחוז החסימה כאשר בכל סקר לפחות אחת מהן לא עוברת את אחוז החסימה
ומה קרה בסוף? בדיוק הפוך!
כולנו וישראל ביתנו, שכולם כבר מיהרו להספיד, עברו את אחוז החסימה כאשר ישראל ביתנו אפילו הגיעו לחמישה מנדטים.
לעומתם זהות והימין החדש, שכולם כבר הכתירו כהפתעת הבחירות, אכן הפתיעו ולא עברו את אחוז החסימה, כאשר לזהות, שהסקרים נתנו לה 7, היו חסרים לא מעט קולות כדי לעבור.
מה זה אומר?
שאי אפשר להסתמך על סקרים, סקרים טעו טועים וימשיכו לטעות.
כל אחד צריך להצביע למפלגה בה הוא מאמין ולא להתייחס לסקרים.
אף אחד, כולל אף אחד לא יודע למי יש סיכוי לעבור את אחוז החסימה ולמי אין.

דווח על תגובה לא ראויה
05.08.2019

32. סקרים ושקר (עמרסקי שלמה)

אני מכיר עורך סקרים,לשונו של ההסוקר תקועה עמוק במעי הגס של הנסקר!
הסוקר השקרן עושה,קולונוסקופיה עמוקה במעי הגס של הנסקר

דווח על תגובה לא ראויה
06.08.2019

33. כל מי שמצביע לעוצמה יהודית מצביע בפועל לטיבי ומרץ!!! (רונן)

היות וברור שעוצמה לא עבור את אחוז החסימה, לכן כל קול שמישהו מביע להם ילך לאיבוד, ויחזק את המשקל היחסי של השמאל. לכן מי ששם עוצמה יהודית בקלפי, זה כאילו הצביע לטיבי ולמרץ.
חשבון פשוט ועצוב.

דווח על תגובה לא ראויה
06.08.2019

34. קיים חשש שסקרים מוטים לטובת שקד (אני)

וחבורת הימין המאוחד. אמא'לה, פתאום הסכמתי עם בן גביר המשיחי...

דווח על תגובה לא ראויה
06.08.2019

35. בן גביר (קובי)

בן גביר כמה פעמים לא עברת את אחוס החסימה ואתה ממשיך לרוץ?

דווח על תגובה לא ראויה
07.08.2019

36. ימין חזק (ליאונרד)

עוצמה יהודית לכנסת על אפם וחמתם של השמאלנים.

דווח על תגובה לא ראויה
כתבו תגובה

המשך באמצעות

שכחתי סיסמה
אין לך שם משתמש באתר? צור חשבון

יצירת חשבון חדש

אני מאשר את תנאי השימוש באתר

הרב רפי פרץ צילום: יוסי זליגר

השר רפי פרץ: התשובה לטרור - הכרת הריבנות בגוש עציון בהקדם

קרא עוד