אדלשטיין בשיחות סגורות: "רואה עצמי כיו"ר הליכוד אחרי נתניהו"

יו"ר הכנסת נפגש לאחרונה עם בכירים בליכוד והראה להם כי מידת הפופולריות שלו עולה על נתניהו, והוא רוצה להחליף אותו בראשות הממשלה. אדלשטיין: "לא עוסק בשטויות האלה בכלל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/08/19 22:23 ג באב התשעט

אדלשטיין בשיחות סגורות: "רואה עצמי כיו"ר הליכוד אחרי נתניהו"
יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, הבוקר בכנס הרצליה, צילום: גלעד קוולרצ׳יק

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, נפגש בשבועות האחרונים עם ח"כים ושרים בליכוד,כשבשיחות עולה השאלה מה ינהיג את הליכוד ביום שאחרי נתניהו. בשיחות סגורות, טען אדלשטיין כי הוא רואה עצמו כמחליף עתידי של נתניהו, כך נחשף בערוץ 13.

אדלשטיין הראה לבכירי הליכוד איתם שוחח, כי סקר שפורסם ב"מקור ראשון" לפני כחודש, לפיו בקרב הציבור החילוני הוא יותר פופולרי מנתניהו, ובציבור הדתי הוא אף עוקף את נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ'.

בתוך כך, 40 חברי רשימת הליכוד לכנסת, חתמו היום (א') על הצהרה לפיה הם מתחייבים להמליץ רק עלבנימין נתניהו כמי שירכיב את הממשלה הבאה.ח"כ דוד ביטן, שריכז את הליך החתימות, הודיע כי הצליח להשיג את חתימותיהם של כלל המועמדים במקומות הריאלים לכנסת ה-22.

לשון המסמך עליו נדרשו חברי המפלגה לחתום הוא "אנו החתומים מטה, המועמדים ברשימת הליכוד לכנסת ה-22, מדגישים כי לא נקבל שום תכתיב משום מפלגה אחרת. ללא תלות בתוצאות הבחירות, ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו הוא המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה - ולא יהיה שום מועמד אחר".

מטעמו של אדלשטיין נמסר: "מדובר בידיעה מופרכת מתחילתה ועד סופה. נתניהו הוא המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה. כל ניסיון לתקוע טריז בתוך הליכוד ולהטיל דופי במוניטין של אדלשטיין ובקשר החם שלו עם נתניהו - לא יצלח".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן