בנו של נתניהו תקף את אדלשטיין ומיהר למחוק את הציוץ

על רקע דבריו של אביגדור ליברמן, לפיהם בליכוד יבחרו את יו"ר הכנסת במקום נתניהו, במידה ולא יצליח להרכיב ממשלה, צייץ יאיר נתניהו: "ליברמן חשף הרגע בטעות בשידור חי את הפוטש שתכנן עם יולי אדלשטיין". בהמשך הוא הסיר את הציוץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/19 22:19 ב באב התשעט

בנו של נתניהו תקף את אדלשטיין ומיהר למחוק את הציוץ
יאיר נתניהו, צילום: פלאש 90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, התבטא הערב (ש')  נגד יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, אך מיהר להסיר את הציוץ מהטוויטר.

"אוקיי אז ליברמן חשף הרגע בטעות בשידור חי את הפוטש שתכנן עם יולי אדלשטיין", טען נתניהו הצעיר והוסיף, "ואומרים שאני לא יודע לשמור על הפה שלי".

דבריו הגיעו על רקע ראיון של אביגדור ליברמן בו אמר: "אני מאמין שיולי אדלשטיין הוא דמות שיכולה לעמוד בראשות המפלגה. אני בטוח שבליכוד ימצאו דמות אלטרנטיבית אם יבינו שנתניהו לא יכול להרכיב ממשלה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהוצילום: פלאש 90, מארק ישראל סלם

בתגובה לדבריו של יו"ר ישראל ביתנו אמרו בליכוד כי "ליברמן אמר בשבוע שעבר שימליץ על בני גנץ לראשות הממשלה. היום אמר שלא יפסול איתו רוטציה וקרא להדחתו של נתניהו. עכשיו ברור שליברמן רק רוצה להפיל את ממשלת הליכוד בראשות נתניהו ולהביא ממשלת שמאל שבה יאיר לפיד יהיה ראש ממשלה. מי שרוצה ממשלת ימין חייב להצביע רק לליכוד".

גם שר החוץ, ישראל כץ, הצטרף למתקפה על ליברמן ואמר: "‏שבת של זיגזוגים נוסח ליברמן: בבוקר מתחיל בדרישה לרוטציה עם נתניהו ובערב, בשל התקפות התקשורת, עובר למתקפה אישית פרועה נגד נתניהו והצעה להחליף אותו בראשות הליכוד. הליכוד לא מזגזג: לא תהיה החלפה ולא תהיה רוטציה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן